Op zondag 13 juli, op de zomereditie van de Modefabriek, is Daen’s uitgeroepen tot winnaar van de Best Customer Experience Award. Deze prijs wordt toegewezen aan de retailer die zich het meest actief bezighoudt met beleving en onderscheidend vermogen.
Een gerenommeerde vakjury heeft ‘Daens’ tot winnaar uitgeroepen. “Het bijzondere kleding-assortiment, welke goed op elkaar is afgestemd, in combinatie met een horecagelegenheid, maakt Daen’s een winkel van nu. Naast de winkel wordt er sinds juni een Bed & Breakfast gerund. Deze verrassende combinaties zorgen voor een extra trekfactor voor de consument, waar zij heerlijk kan bijkomen in het hart van Utrecht,” aldus de jury.
Daen’s bestaat sinds 1995 en onderging twee jaar geleden een metamorfose: van kledingwinkel naar conceptstore. De smaak van Daen’s wordt sindsdien niet alleen weergegeven in kleding & accessoires, maar ook in eten & drinken en verblijven. De doelstelling: een positieve merkbeleving door aandacht voor het verhaal achter de merken.
Dutch Retail Experience Award
De Dutch Retail Experience Awards werden voor de derde keer uitgereikt. Het zijn landelijke retailprijzen voor winkels die extra aandacht hebben voor bijvoorbeeld bijzonder personeel, narrowcasting, het assortiment, de service, een origineel interieur, speciale evenementen en verrassende winkelruimtes. Omdat de winkel van de toekomst er anders gaat uitzien, draait alles om een nieuwe manier van winkelen en het creëren van een authentieke beleving. Met de verschillende categorieën binnen de Dutch Retail Experience, in organisatie van Goodbrandz, wordt er onderscheid gemaakt tussen de succesvolle retailers met een vooruitstrevende winkelbeleid.
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.