Multimediale beleving in nieuwe evenementenlocatie CitySense | De Utrechtse Internet Courant Multimediale beleving in nieuwe evenementenlocatie CitySense | De Utrechtse Internet Courant

Multimediale beleving in nieuwe evenementenlocatie CitySense

Multimediale beleving in nieuwe evenementenlocatie CitySense

In het centrum van Utrecht wordt momenteel de laatste hand gelegd aan de nieuwe 4D-evenementenlocatie CitySense. De locatie is gevestigd in het voormalige Jacobi Theater aan de St. Jacobsstraat en opent begin november zijn deuren voor evenementen binnen de zakelijke en particuliere markt. In een persbericht valt te lezen, dat de ‘locatie onder meer met een multimediaal palet van beeld, geluid, licht en geur de bezoeker zal imponeren’.

CitySense wil zich profileren als een duurzame, innovatieve evenementenlocatie met een hoog kwaliteitsniveau waar onder meer congressen, productpresentaties, kick-offs, gala’s en bedrijfsfeesten op maat plaatsvinden. De multifunctionele ruimte biedt plaats aan maximaal 350 personen. Naast bedrijfsevenementen richt CitySense zich echter ook op het Utrechtse uitgaanspubliek met op iedere laatste vrijdag van de maand een CityBorrel. De eerste staat op 25 januari gepland. Daarnaast staat er eens in de twee maanden een clubavond op het programma. Volgens CitySense is er in het Utrechtse uitgaansleven behoefte aan een exclusieve clubsfeer. Met de clubavonden wordt het 30+ publiek een ambiance geboden waar men kan genieten van een DJ, live entertainment, champagne, cocktails en verfijnde streetfood.

Eigenaar Dimitri Chalos is bekend binnen de evenementenbranche als eigenaar van conceptcateraar Cuisine on tour. Samen met bedrijfsleider Wesley van Dinteren wil hij de nieuwe evenementenlocatie in korte tijd tot dé hotspot van Utrecht maken. Om dat te bereiken heeft het team van CitySense gewerkt aan een locatie waar veel mogelijk is. Uniek is de vierdimensionale beleving die voor de gast wordt gecreëerd. Naast horen, zien en proeven maakt ruiken de beleving compleet. Ieder evenement kan zijn eigen geur kiezen of zelf laten ontwikkelen om de zintuigen van de gasten extra te prikkelen. Net als ruiken, wordt ook zien gestimuleerd door de opvallende projectiewand van bijna twintig meter waarop onder andere content op maat kan worden afgespeeld.

Op 6 november vindt de sneak preview plaats waarbij potentiele opdrachtgevers voor het eerst de vernieuwde evenementenlocatie kunnen bezoeken.

geen Reacties

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).