De Rode Winkel aan de Lange Elisabethstraat lanceert vrijdag 19 mei om 17.01 een speciale Utrecht editie van het Levi’s Logo T-shirt, de zogenaamde Batwing.
Het T-shirt is voorzien van het Levi’s Logo in de kleuren en stijl van het wapen van Utrecht. Het wapen stond tevens aan de basis van de nieuwe huisstijl van het Utrechtse familiebedrijf. Het shirt wordt verkocht voor € 24,95 in een speciale verpakking waarin ook het wapen van Utrecht terugkomt. Op deze manier brengt De Rode Winkel een ode aan de stad waar het bedrijf al 180 jaar is gevestigd.
Het T-shirt wordt eenmalig geproduceerd vanwege het 180-jarige bestaan en het meer dan zestig jaar durende partnership tussen De Rode Winkel en de Amerikaanse multinational. Het idee is geboren in Milaan, toen Pauline Broekman de nieuwe plannen van De Rode Winkel presenteerde aan James Curleigh, CEO van Levi’s. Hij was zo onder de indruk dat hij De Rode Winkel vroeg welke wens hij voor ze in vervulling zou kunnen laten gaan. Daarover hoefde Pauline niet lang na te denken: er moest een Utrecht Levi’s T-shirt komen.
Collectors item
Het T-shirt is niet alleen leuk voor de Utrechters, door de gelimiteerde oplage en special hiervoor ontworpen verpakking is het een echt collectors item. Het T-shirt is uitsluitend verkrijgbaar in De Rode Winkel in de Lange Elisabethstraat en is niet online te koop.
De shirts worden verkocht vanaf 17.01 uur (5.01 pm), een verwijzing naar de beroemde 501 jeans van Levi’s. De lancering valt samen met de 144e verjaardag van de bluejeans en gaat gepaard met een verrassingsoptreden van een beroemd Nederlands DJ-trio. Verdere details worden donderdag bekend gemaakt via de social accounts van De Rode Winkel.
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.