Er worden dertig bevlogen talenten gezocht onder 30 jaar die het gezicht van Utrecht willen zijn. Utrecht Marketing wil een podium geven aan Utrechters van de toekomst.
Het initiatief Thirty030 wil de ‘jonge garde met een frisse blik op onze stad’ bij elkaar brengen. De eerste tien Thirty030’ers zijn geselecteerd, vanaf donderdag start de zoektocht naar de overige twintig jonge Utrechters.
“Utrecht is een jonge, creatieve stad die inspireert”, vertelt Brand Manager Max Trienekens van Utrecht Marketing. “Dit is alleen soms niet genoeg zichtbaar voor de buitenwereld. Daarom geeft Thirty030 het podium aan dertig enthousiaste en enthousiasmerende 030’ers.” Dat podium kan fysiek zijn, tijdens evenementen, maar ook digitaal in online communicatie.
De ambassadeurs hebben ieder een eigen talent en expertise, maar moeten wel uit Utrecht komen. Te denken valt aan ondernemers, succesvolle sporters, kunstenaars en vooruitstrevende wetenschappers.
Op 30 oktober stellen alle Thirty030’ers zich voor in TivoliVredenburg. Trienekens: “Ik kijk er erg naar uit om hen allemaal op het podium te zien. Ik verwacht enorm veel energie, net zoals je in de stad voelt. En juist dat wil Thirty030 overbrengen.”
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden door een vlog in te sturen waarin zij zich voorstellen en vertellen waarom juist zíj het gezicht van Utrecht zijn. Dit kan tot en met 23 september via www.thirty030.nl.
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.