Heineken maakt speciale Utrecht bierflesjes voor één van de nieuwe zaken op Utrecht Centraal | De Utrechtse Internet Courant Heineken maakt speciale Utrecht bierflesjes voor één van de nieuwe zaken op Utrecht Centraal | De Utrechtse Internet Courant

Heineken maakt speciale Utrecht bierflesjes voor één van de nieuwe zaken op Utrecht Centraal

Heineken maakt speciale Utrecht bierflesjes voor één van de nieuwe zaken op Utrecht Centraal
Op Utrecht Centraal zijn vandaag twee nieuwe tentjes geopend: ’t Koffiehuis en Bar Centraal. Voor Bar Centraal heeft bierbrouwer Heineken speciale Utrecht bierflesjes ontwikkeld die alleen daar worden verkocht.

Op Utrecht Centraal zijn vandaag twee nieuwe tentjes geopend: ‘t Koffiehuis en Bar Centraal. Voor Bar Centraal heeft bierbrouwer Heineken speciale Utrecht bierflesjes ontwikkeld die alleen daar worden verkocht.

Op de eerste verdieping zijn de twee nieuwe toko’s vanaf vandaag geopend. Eind november opent ook restaurant Bistrot Centraal de deuren voor publiek. De bedoeling van deze verdieping is om boven de drukte van de stationshal een rustig centraal ontmoetingspunt te creëren.

‘t Koffiehuis is een koffietent die in samenwerking met Douwe Egberts wordt opgezet en Bistrot Centraal wordt een Italiaans slow-food concept dat is ontwikkeld in samenwerking met The University of Gastronomic Sciences of Pollenzo in Milaan. De ter plekke gemaakte pizza’s, pasta’s en broden worden gemaakt van lokale producten.

Voor Bar Centraal heeft Heineken een speciale biertap en bierflesjes ontworpen met daarop de domtoren. Ook kan hier regionaal gebrouwen bier besteld worden en kunnen gasten regionale producten bestellen.

6 Reacties

Reageren
  1. Frank

    Leuk idee. Verkeerde bier.

  2. vrslt

    “Ook kan hier regionaal gebrouwen bier besteld worden en kunnen gasten regionale producten bestellen.” niet zo zuur doen, Frank. Heel goed wat Heineken doet. Zal vast ook de tap en koelkasten hebben aangesloten.

  3. rob

    dat heineken is geen bier veel te zoet teveel mais goed om mee schoon temaken

  4. Frank

    @vrslt:
    Dat er geen regionaal bier te krijgen is moest er nog eens bij komen.
    Maar nogmaals: ik heb niks tegen het idee.
    Ik heb er alleen wat tegen dat Heineken het doet. Heineken heeft echt helemaal *niets* met Utrecht te maken. Dat had De Leckere of Maximum moeten zijn.

  5. Herman

    Ordinaire reclamestunt. Heineken laat de stagiaire een paar woorden achter elkaar zetten en laat die bedrukking 30 seconden op de flesjes zetten en voila daar heb je tig-duizend “speciale flessen” bier.

    En zo bereik je tegen nauwelijks kosten een hoop gratis publiciteit.

    En dat met een Amsterdams biermerk in Utreg….

  6. Frank

    Eh… ik bedoelde uiteraard Maximus dus.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).