Er komt een Kitkat Chocolatory op Utrecht Centraal. De pop-upwinkel gaat op 30 november openen.
Er waren eerder al winkels in het Verenigd Koninkrijk, Maleisië, Australië en Japan en nu opent Nestlé ook een tijdelijke vestiging in Nederland.
In de ‘KITKAT Chocolatory’ is het mogelijk je eigen Kitkat te maken met als startpunt de keuze uit drie chocolade smaken: wit, melk en puur. Bij stap twee kun je uit vijftien ingrediënten drie toppings kiezen voor op je eigen Kitkat.
Ook de verpakking kan je zelf samenstellen. Er zijn ook een special editions te verkrijgen, waaronder The Dutch met stroopwafel, pepernoten en karamelblokjes. De pop-up winkel is geopend van donderdag 30 november tot en met zaterdag 23 december.
15 Reacties
ReagerenIk wil wel graag weten of ik daar ook matcha en shoyu kitkat kan kopen.
Dan vraag ik iemand een voorraadje voor me te halen 🙂
Het wachten is nu op Nutella en wafelwinkels die hebben wij nog niet in de stad.
EINDELIJK!
Pop-upwinkel, dat zegt al genoeg… Daar kan nooit een langlopend verdienmodel achter zitten. Een tijdje cashen tijdens de zelf gecreëerde hype en dan weer snel wegwezen!
Goed bedacht Cor Nelis. De eigenaren willen geen langlopend verdienmodel, er is geen langlopend verdienmodel. Er is dus geen probleem? Vanwaar je reactie?
@Yoshua: exactly! Alle domme fouten van Amsterdam worden in Utrecht gretig gekopieerd. Iets met ezels en stenen, maar dan eindeloos.
@Yoshua, er zit allang een nutella en wafel winkel bovenaan de roltrap bij de Xenos in Hoogh Catharijne. 😉
@isabelle:
De domme fout die in dit geval is gekopieerd is bedrijven vrij laten bepalen wat voor handel ze willen drijven in hun eigen pand? Dan wordt Amsterdam wel door heel veel gemeenten in Nederland gekopieerd. Of dacht je dat de gemeente zelf nutella- of kitkatwinkels opent?
By the way, als Utrecht Amsterdam daadwerkelijk zou kopiëren komt het wel goed: Amsterdam heeft juist een verbod ingevoerd op nieuwe nutella- en kaasprullaria in het centrum.
Gaaf!
Hopelijk krijgen we nu ook Wallen, dan kunnen ook Engelse toeristen hier zuipen en lallen en daarna een kitkatje eten en tenslotte voor hun moeder een echte Hollandsche cheese meenemen!
Precies dezelfde toeristenshop als zo’n M&M winkel op Times Square of dichterbij de Heineken Experience in Amsterdam. Geen enkele lokale functie, maar gewoon een attractie met suiker of alcohol. Dat we nog geen Tulip Shop of een Dutch Weed Museum hebben in Hoog Catharijne is mij een raadsel.
herman: wat voor winkel vind jij leuk? Dan doen we alleen maar daarvan in het centrum van Utrecht.
Dat mensen zo kunnen janken over een winkel die 3 weken bestaat is mij overigens een raadsel. :’)
@Dokter Tinnitus: wat dacht je van continuïteit? Of heb je daar, door de piep in je oor, nog nooit van gehoord?
Continuïteit is boring. Wat maakt het op een station nou uit of je in die winkel over 5 jaar nog steeds dezelfde rommel kan kopen? De AH to go en de Burger King zullen er dan nog wel zitten.
Bovendien heb je gelijk: er is meer geld te verdienen met een hype, niet met continuïteit. Over een paar maanden zit er een Star-Wars fanshop, en daarna weer een België-wint-het-WK-winkel. Ook geen ramp toch?
@rob
Die nutella en wafel shop en ook de Xenos zijn weg. Wel even opletten.
De Kitkat winkel komt on het pop-up pand op CS. Super leuk concept waar elke paar weken iets anders in zit. Houd de variatie erin.