Vanaf eind vorige week is LivingSocial, het toonaangevende online en mobiele belevingsnetwerk, ook actief in Utrecht. Sinds de lancering in Nederland in juni dit jaar is LivingSocial daarmee in zeven grote steden aanwezig. De introductie in Utrecht is gestart met een deal in samenwerking met Grieks Restaurant Rhodos.
LivingSocial wil Nederland verrassen met bijzondere en uitdagende belevenissen waarop minstens 50 procent kan worden bespaard. Daarbij draait het om het ontdekken van nieuwe activiteiten in de buurt, van de hipste restaurants en retailers tot speciale activiteiten en services. Ook voor Utrechters is het initiatief een leuke manier om kennis te maken met lokale ondernemers en hun activiteiten. Wie zich abonneert op LivingSocial krijgt dagelijks een deal met aanzienlijke korting aangeboden. Wie de dienst koopt krijgt de volgende dag een bericht met een link naar een waardebon en een unieke code om de deal te delen met vrienden of kennissen. Als drie van hen de deal kopen met gebruikmaking van diezelfde code dan is de deal gratis voor de eerste afnemer.
LivingSocial vierde de introductie in Utrecht met een bijzondere openingsdeal in samenwerking met het Griekse Restaurant Rhodos.
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.