Marketing manager Hoog Catharijne vertrekt naar Detron | De Utrechtse Internet Courant Marketing manager Hoog Catharijne vertrekt naar Detron | De Utrechtse Internet Courant

Marketing manager Hoog Catharijne vertrekt naar Detron

Marketing manager Hoog Catharijne vertrekt naar Detron
Ingmar Creutzburg, de afgelopen drie jaar verantwoordelijk voor het marketing gedeelte van Hoog Catharijne, is deze week vertrokken naar ICT bedrijf Detron. Als marketing manager van Hoog Catharijne was hij veel bezig met het imago te verbeteren bij het publiek in de stad. “Het was heel tof om te doen en ik ben heel trots op wat we hebben bereikt. Het is nog niet af, en dat vind ik moeilijk, maar het was tijd om weg te gaan.”

Ingmar Creutzburg, de afgelopen drie jaar verantwoordelijk voor het marketing gedeelte van Hoog Catharijne, is deze week vertrokken naar ICT bedrijf Detron. Als marketing manager van Hoog Catharijne was hij veel bezig met het imago te verbeteren bij het publiek in de stad. “Het was heel tof om te doen en ik ben heel trots op wat we hebben bereikt. Het is nog niet af, en dat vind ik moeilijk, maar het was tijd om weg te gaan.”

Creutzburg zegt eigenlijk nog niet klaar te zijn geweest bij Hoog Catharijne, maar als marketing manager moet je volgens hem niet veel langer op je plek blijven zitten. “In drie jaar moet je een team hebben staan die de ideeën uit kunnen werken. De complexiteit van een grote stad was een grote uitdaging. Ook door met ontzettend veel spelers zoals de gemeente, de consumenten en alle retailers samen te werken was het een hele uitdagende baan. Dat vond ik geweldig.”

“De mooiste dingen die we hebben neergezet zijn denk ik de Man Cave, dat was echt vooruitstrevend, Stekker in de Tunnel, een herdefiniëring van ruimte, en op veel kleinere schaal de Boekspot”, aldus Creutzburg. Ook de samenwerkingen met een aantal spelers in de stad zoals de Rabobank, het Utrecht Science Park, de TivoliVredenburg en de Jaarbeurs noemt hij bijzonder. “Het belang van Utrecht werd echt voorop gezet en begint nu zijn vruchten af te werpen. Dat ik dat ga missen, vind ik wel jammer.”

Creutzburg vertrekt nu dus naar Detron, een ICT bedrijf. “Die mensen hebben zoveel drive en energie om de ICT wereld anders te benaderen. ICT is een middel en geen doel, dus vaak wat onzichtbaar. Daar moet ik als brand manager verandering in gaan brengen.”

4 Reacties

Reageren
  1. herman

    Gelukkig is de man zelf tevreden en hopelijk zijn zijn bazen dat ook.

    Maar eerlijk gezegd ziet HC eruit als een afgebrand dorp, kan de beste man ook weinig aan doen. Maar er valt op dit moment geen eer te bepalen met HC, ondanks die mannengrot en al die andere leuke initiatieven.

  2. Hendrik

    Hij mag dat hele Hoog Catharijne meenemen. Wat een treurigheid.

  3. Gerben

    Mooi, origineel, leuk, en on-Corio’s ( inmiddels Klepierre ) dat heb ik altijd gevonden van van jouw ideeën ! Vooral de shopping mannen die je kon “huren” .
    Ga het missen, hoop wel dat iemand jouw frisse ideeën voorzet !

  4. Paul

    Jammer voor Kleppierre ! Ik denk dat HC er zeker meer Inspirerend geworden is, met alle frisse initiatieven. Het toont ook maar eens aan hoe belangrijk het is de juiste man aan boord te hebben op Marketing. HC komt van ver, ondanks zijn prominente marktpositie in NL, was het al langer niet het meest toon aangevende Winkel centrum in het land. En die positie verdient het wel juist met wel met zoveel bezoekers dagelijks. ( drukste trottoir van ons land) Bijvoorbeeld de belangrijkste test locatie voor Concept Stores…
    Goed vindt ik ook de weg die ingeslagen om juist meer Utrechtse verbindingen te maken. Met de pop up stores bijvoorbeeld, en innovatie events zoals de Drone Wedstrijd.
    Het zou fijn zijn als er een HC straks iets is waar iedere Utrechtse burger blij en trots op zou kunnen zijn !

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).