Thirty030 zoekt nieuwe jonge Utrechtse stadsambassadeurs Thirty030 zoekt nieuwe jonge Utrechtse stadsambassadeurs

Thirty030 zoekt nieuwe jonge Utrechtse stadsambassadeurs

Thirty030 zoekt nieuwe jonge Utrechtse stadsambassadeurs
Een van de campagnes van Thirty030 Foto: Thirty030
Thirty030 is op zoek naar nieuwe stadsambassadeurs. Inwoners van Utrecht tussen de 18 en 30 jaar die ‘bomvol goede ideeën zit om de domstad op een positieve manier aan te pakken’ mogen zich aanmelden. In totaal is er plek voor twintig nieuwe ambassadeurs.

Thirty030 is op zoek naar nieuwe stadsambassadeurs. Inwoners van Utrecht tussen de 18 en 30 jaar die ‘bomvol goede ideeën zit om de domstad op een positieve manier aan te pakken’ mogen zich aanmelden. In totaal is er plek voor twintig nieuwe ambassadeurs.

Thirty030 bestaat uit een groep jonge enthousiastelingen die zich inzetten om Utrecht creatiever en inspirerender te maken. Het is een partij die de jonge stem van de stad wil zijn. De ambassadeurs worden regelmatig gevraagd om mee te denken over Utrechtse kwesties.

De groep is onder meer verantwoordelijk voor projecten als KerkKaraoke, Merry Sockmas, DoggySwag, Utrechtenaar, CoronaQuotes en #KillDe2eGolf.

Lol hebben
Stadsambassadeur Max Trienekens is actief bij Thirty030: “Thirty030 geeft de kans om uit je bubbel te breken, samen creatieve events te organiseren, je jonge stem te laten horen te midden van old boys networks, te shinen in de media, podia te pakken en vooral samen heel veel lol te hebben.”

Thirty030 wordt gefaciliteerd door Utrecht Marketing en werkt samen met het Utrecht Brand Team. Pauline Mulder aanjager Thirty030 bij Utrecht Marketing: “Het is elk jaar weer een eer om met zulke bevlogen stadsambassadeurs onze mening te verkondigen, het gesprek aan te gaan en de stad mooier te kleuren met vette initiatieven.”

Nieuwe ambassadeurs
Met de nieuwe wervingscampagne willen de huidige stadsambassadeurs meer inzetten op diversiteit bij de nieuwe ambassadeurs. Ze willen zo een betere afspiegeling zijn van de stad. “Het maakt niet uit in welk deel van de stad je woont of wat je opleidingsniveau is, iedereen is welkom. Ook zoeken we toekomstige ambassadeurs met specifieke expertises om onze stad nog mooier te maken dan nu. Wat die expertise is, laten we graag over aan jou’, aldus stadsambassadeur Mente Weijer.

Voorstelvlog
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden door een vlog in te sturen waarin zij zich voorstellen en vertellen waarom juist zij het gezicht van Utrecht zijn. Er is in totaal plek voor twintig en aanmelden kan tot en met 4 januari via www.thirty030.nl

4 Reacties

Reageren
  1. Ton Agasi

    pure leeftijdsdiscriminatie

  2. Katja

    “Met de nieuwe wervingscampagne willen de huidige stadsambassadeurs meer inzetten op diversiteit bij de nieuwe ambassadeurs. Ze willen zo een betere afspiegeling zijn van de stad”. Ik ben zestig-plusser dus ik tel niet meer mee ?

  3. Henk

    Welke dwaas heeft de reclamezuil op deze plek bedacht ?

  4. Scherpschutter

    Niet dat ik voorstander ben van dit soort rabiaat discriminatie (in tegendeel!), maar geloof dat ik wel iets begrijp van het diversiteitsvoornemen. De ambassadeurs bekijkende is dit een nog homogener gezelschap dan een gemiddeld GroenLinks partijcongres….

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).