Met de uitzending van een televisiecommercial direct na het NOS Journaal is de tweede flight van ‘Utrecht teveel te leuk voor één dag’ van start gegaan. Ter ondersteuning van het imago van onze bijzondere Domstad als toeristische bestemming zijn tot en met 3 december weer tv-spots te zien op de landelijke televisie. In deze flight wordt onder andere het evenement Happy Cooking in Hoog Catharijne op 17 december uitgelicht. De Utrechtse multimediacampagne past in het nieuwe toeristische beleid van onze stad.
‘Utrecht te veel te leuk voor één dag’ toont de culturele veelzijdigheid van Utrecht; er is altijd iets te beleven is en de stad heeft meer dan genoeg te bieden voor een meerdaags verblijf. Culturele evenementen staan centraal en vormen naast een veelzijdig aanbod van winkelen, horeca en cultuur de actualiteit. De campagne is te zien op televisie en internet, en wordt ondersteund met de webportal utrechtteveelteleuk.nl. Daarbij zijn n samenwerking met Centrummanagement en Hoog Catharijne 8 thematische winkelroutes ontwikkeld, langs hippe hotspots en bijzondere adresjes. De routes zijn vanaf de website direct te downloaden en vormen zo een logische aanzet tot een bezoek aan Utrecht.
‘Utrecht teveel te leuk voor één dag’ is een initiatief van Toerisme Utrecht in samenwerking met Hoog Catharijne, Musea Utrecht, de hotelsector, Centrummanagement en de gemeente Utrecht. Met een toegevoegde waarde van ruim 500 miljoen euro per jaar en een werkgelegenheid van 12.000 voltijdbanen is toerisme een belangrijke bedrijfstak voor de stad Utrecht. Om de groei van de sector in de afgelopen maanden door te zetten, is het nodig om blijvend te werken aan de beeldvorming over Utrecht als stad van kennis en cultuur. Samen met Utrechtse ondernemers en instellingen wordt de campagne daarom in 2012 voortgezet.
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.