Rabobank bij beste vijf sterkste Nederlandse merken | De Utrechtse Internet Courant Rabobank bij beste vijf sterkste Nederlandse merken | De Utrechtse Internet Courant

Rabobank bij beste vijf sterkste Nederlandse merken

Rabobank bij beste vijf sterkste Nederlandse merken

Het in Utrecht gevestigde Rabobank behoort tot de vijf meest waardevolle Nederlandse merken. Dat blijkt uit een door BrandFinance samengesteld extract van de BrandFinance Global 500 2011. De bank vertegenwoordigt een merkwaarde van 7,4 miljard dollar (zo’n 5,2 miljard euro).

Shell is met een merkwaarde van 18,6 miljard dollar het sterkste Nederlandse merk. Ook Heineken, Philips en ING blijven Rabobank voor op de lijst. Op de wereldwijde lijst, die wordt aangevoerd door Google, is Rabobank goed voor de 125e positie. Shell staat daarop op de 30e plaats.

Op de BrandFinance Global 2010 vertegenwoordigde Rabobank nog een merkwaarde van 5,6 miljard dollar.

geen Reacties

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).