Met de lancering van haar nieuwe website presenteerde Vers Vermaak zich gisteren opnieuw aan het publiek. Stichting Vers Vermaak ontwikkelt, produceert en promoot sinds 2007 unieke interactieve ervaringen vanuit en met behulp van een uitgebreid creatief netwerk. Tegelijk met het lanceren van de nieuwe website maakt de creatieve Utrechtse netwerk- en evenementenorganisatie ook haar nieuwe en uitgebreide dienstenportfolio bekend.
Vers Vermaak ontwikkelt, produceert en promoot interactieve ervaringen. De kennis en ervaring van Vers Vermaak wordt niet alleen ingezet voor projecten in eigen beheer, maar ook veelvuldig voor projecten in opdracht van commerciële en niet-commerciële partners. Eigenlijk draaien alle projecten van Vers Vermaak om dezelfde kern: een unieke interactieve ervaring voor het publiek of de doelgroep. Het bouwen van de nieuwe website is Vers Vermaak dermate goed bevallen dat zij heeft besloten om het ontwikkelen en produceren van digitale media ook als dienst te gaan aanbieden aan haar klanten. Het volledige dienstenportfolio bestaat inmiddels uit evenementen, acts & installaties, digitale media en campagnes. Al deze verschillende elementen kunnen worden ingezet om unieke interactieve ervaringen te creëren.
De nieuwe website is binnen een tijdsbestek van 2 maanden opgeleverd en slaagt erin het veelzijdige karakter van Vers Vermaak op een overzichtelijke en originele manier weer te geven. Daarmee weet de organisatie zich opnieuw te onderscheiden en heeft ze een indrukkend digitaal visitekaartje achtergelaten. Het is in ieder geval een mooi begin van een druk 2012!
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.