De lange rijen bij de populaire broodjeskraam op de Bakkerbrug kunnen vanaf morgen wel eens flink gaan afnemen door de nieuwe bezorgservice die aangeboden gaat worden. Indien nodig komt er zo snel mogelijk een uitbreiding met een vast ‘uitgift-dingetje’. “De klanten vragen er al een jaar om.”
Eigenaar van de kraam, Martin van Petten, heeft geen idee wat hij moet verwachten van de nieuwe service die hij gaat aanbieden via thuisbezorgd.nl. “We worden op het moment ingehaald door de rest en aangezien er vanuit de klanten ook al langere tijd vraag naar was, hebben we besloten om het gewoon te gaan doen.”
Van Petten verwacht geen grote besteldrukte vanaf morgen. “Wat we nu doen werkt heel goed. Het is even kijken hoe hard de bestellingen gaan. Als het in een paar dagen al een succes wordt, moet ik er heel snel een vaste plek bij hebben. Zoiets als de Hema heeft voor de rookworsten. Maar dat het zo’n loop neemt verwacht ik eigenlijk niet. Zo’n bezorgservice moet namelijk wel iets opleveren. Dus een bestelling moet wel uit 4 of 5 broodjes bestaan.”
Er is bewust voor deze tijd van het jaar gekozen om te experimenteren met een bezorgservice. “In de zomer is het veel drukker door de toeristen en dergelijke. Morgen is het acht graden en staat er niemand in de rij, dus dan komt voor de liefhebber een bezorging goed uit. Ik wil in het voorjaar een vaste plek hebben voor de bezorgingen.”
En mocht het nou onverwachts toch enorm druk worden met de bestellingen morgen? “Dan hoop ik dat mensen begrijpen dat er nog wat kinderziektes in het systeem kunnen zitten.”
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.