Utrecht heeft primeur met MeerMediaMaand | De Utrechtse Internet Courant Utrecht heeft primeur met MeerMediaMaand | De Utrechtse Internet Courant

Utrecht heeft primeur met MeerMediaMaand

Utrecht heeft primeur met MeerMediaMaand

Vanaf vandaag kunnen ondernemers, die hun doelgroep in Utrecht of daarbuiten willen bereiken, op mediaklapper.nl terecht voor extra voordelige advertentieruimte tijdens de MeerMediaMaand. Deze actie loopt voor de komende zes weken, daarna zal er ook gekeken worden naar regio’s buiten Utrecht.

Mediaklapper is een online mediawinkel die sinds 2012 MKB-ondernemers hulp biedt bij het aanbieden van hun producten via diverse media. Op de website kunnen ondernemers zelf 24 uur per dag advertentieruimte uitzoeken, vergelijken en direct bestellen met een aantrekkelijke korting van 10%.

Behalve advertentieruimte in dagbladen, tijdschriften, huis-aan-huisbladen en op radio, abri’s en billboards, kan de adverteerder ook kiezen voor bijvoorbeeld roltrapreclame, walking billboards en advertenties op mediabikes. Door via de website te bestellen worden ingewikkelde tariefkaarten, een moeilijk bestelproces of inschakeling van een traditioneel mediabureau vermeden.

‘We hebben inmiddels met vrijwel alle grote media-exploitanten afspraken gemaakt’, zegt Dave Vorstenbosch, directeur van KlapperCompany, het bedrijf dat Mediaklapper ontwikkeld heeft. ‘Ons aanbod breidt zich steeds verder uit. En om dat bekend te maken onder MKB-ers, gaan we lokaal zeer voordelige mediapakketten aanbieden, ter kennismaking. Nu eerst in regio Utrecht.’

De voordelige dienst die Mediaklapper biedt is tot stand gekomen in samenwerking met diverse media-exploitanten, o.a. TMG, de Persgroep, STER, Clear Channel Hillenaar, IDG, Dutch Moving Media en CBS Outdoor.

geen Reacties

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).