Utrechtse start-up ontvangt anderhalve ton voor ontwikkeling klantenservicetool | De Utrechtse Internet Courant Utrechtse start-up ontvangt anderhalve ton voor ontwikkeling klantenservicetool | De Utrechtse Internet Courant

Utrechtse start-up ontvangt anderhalve ton voor ontwikkeling klantenservicetool

Utrechtse start-up ontvangt anderhalve ton voor ontwikkeling klantenservicetool
Eindeloos aan de telefoon hangen om geholpen te worden door een klantenservice. Volgens de oprichters van het bedrijf Watermelon is dat voortaan verleden tijd. Al 450 bedrijven gebruiken inmiddels hun software waarmee ze via WhatsApp met klanten kunnen communiceren en nu hebben ze 150.000 euro van een derde partij gekregen om te investeren.

Eindeloos aan de telefoon hangen om geholpen te worden door een klantenservice. Volgens de oprichters van het bedrijf Watermelon is dat voortaan verleden tijd. Al 450 bedrijven gebruiken inmiddels hun software waarmee ze via WhatsApp met klanten kunnen communiceren en nu hebben ze 150.000 euro van een derde partij gekregen om te investeren.

Het jonge bedrijf dat inmiddels al in tien landen actief is, wil met de investering de service verder uitbreiden. Het systeem wordt nu al gebruikt door onder andere de belastingdienst en Modemusthaves. In de toekomst willen de ondernemers dat de bedrijven vanuit een systeem via verschillende apps met klanten kunnen communiceren.

Het social messaging-platform is beschikbaar in meerdere talen en heeft klanten in West Europa en Zuid-Amerika. Het is de droom van oprichters Alexander Wijninga (21), Daan Gönning (21) en Charl Haas (22) om te blijven ontwikkelen en in de toekomst wereldwijd actief te zijn.

geen Reacties

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).