When will we be famous??! Brutale meisjes hebben….. | De Utrechtse Internet Courant When will we be famous??! Brutale meisjes hebben….. | De Utrechtse Internet Courant

When will we be famous??! Brutale meisjes hebben…..

When will we be famous??! Brutale meisjes hebben…..

Naam, logo, design en locatie.. tot nu toe heb je het allemaal kunnen lezen in onze blogs. De afgelopen weken was het enigszins stil en niet zonder reden! 

Zes weken geleden werd onze site opgeleverd door One Shoe. Dat wil zeggen de bouw was afgerond en de site getest. Nu was het aan ons om van ZOOK.nl een mooi gevulde, succesvolle site te maken. De tekening was af maar wij waren aan zet om de kleuren te bepalen. En dat hebben we gedaan. Ongeveer iedere beschikbare vrije seconde die we hadden, besteedden we aan het vullen van de site.

Wat hadden mannen het vroeger toch makkelijk. Hun volledige aandacht 24/7 schenken aan hun werk. Een vrouw die thuis voor de kids zorgde, een hapje en een drankje regelde, de schone was en een opgeruimd huis verzorgde. En diezelfde vrouw (tenminste.. dat hopen we dan) die altijd met volle aandacht naar je verhaal luisterde. Wij, met beiden een man die ook eigen ondernemer is, hebben het maximale gehaald uit de vierentwintig uur die in een dag zitten. Werk in combinatie met genoemde bovenstaande taken, zeg maar 😉

En het vullen van de site was niet onze enige taak. Onze ambitie is groots. We wilden niet zomaar uit bezigheidstherapie een vrouwenwebsite opzetten, we wilden ook meteen de wow-factor bereiken. Misschien nog wel extra gestimuleerd door de vele opmerkingen: ‘ach.., laat ze maar lekker kletsen.. die site komt er toch nooooit’.  Een betere stimulans om een verrassingsaanval in te zetten, konden wij ons niet voorstellen.

Een goed gevulde site die er qua content toe doet. Een BN-er die de site online wil lanceren, een groots feest met heel veel vrouwen. En uiteraard een zeer goed gevulde goodie bag na afloop. Dat was onze lanceringsmissie.

Hoe vaak wij wel niet de zin hebben gebruikt, wij hebben een verZOOKje…..Respectvol doch schaamteloos, altijd de what’s in it for them benoemd. Blijven proberen en nog eens proberen. En wanneer er succes was behaald, meteen doorpakken met dezelfde formule.

En toen op 11 november 2012 was het zover; ZOOK.nl werd in aanwezigheid van 120 vrouwen online geopend door actrice en schrijfster Marian Mudder. Het was niet alleen de lancering van onze site maar ook van onze eigen commercial, inclusief ZOOK.nl muziektune. Op de site staan 300 adverteerders met niet minder dan 1200 productfoto’s. Alle Facebook en Twitter-uitingen zijn tot de max. ingezet. Lang leve de retweets, likes en je eigen vrienden, bloggers, adverteerders en belangstellenden! En als toetje Danielle Oerlemans die bij ons op beZOOK kwam! En ons openlijk succes wenste op Twitter…tja de hamvraag na deze oerknal blijft: When will we be …..

geen Reacties

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).