Eindelijk weer eens 3 punten voor FC Utrecht | De Utrechtse Internet Courant Eindelijk weer eens 3 punten voor FC Utrecht | De Utrechtse Internet Courant

Eindelijk weer eens 3 punten voor FC Utrecht

Eindelijk weer eens 3 punten voor FC Utrecht
Het tripje naar Zwolle betekende vooral haasten. Pas tegen 18.30 uur deden we de A28 aan. Net voorbij Amersfoort nog een kleine file. Op het nippertje haalden we het omwisselpunt voor de kaarten en routebeschrijving. Uiteindelijk waren we toch nog op tijd voor een verse kop koffie in het bezoekers vak. Daar zagen wij ook Willem Janssen (zie foto). Gedurende de hele wedstrijd bleef hij in het bezoekers vak. Fans konden zijn aanwezigheid wel waarderen. Wel jammer dat er maar 150 waren.

Het tripje naar Zwolle betekende vooral haasten. Pas tegen 18.30 uur deden we de A28 aan. Net voorbij Amersfoort nog een kleine file. Op het nippertje haalden we het omwisselpunt voor de kaarten en routebeschrijving. Uiteindelijk waren we toch nog op tijd voor een verse kop koffie in het bezoekers vak. Daar zagen wij ook Willem Janssen (zie foto). Gedurende de hele wedstrijd bleef hij in het bezoekers vak. Fans konden zijn aanwezigheid wel waarderen. Wel jammer dat er maar 150 waren.

De eerste helft verliep ietwat ongelukkig. Nganioni ging in de 14e minuut gigantisch in de fout. Daar was dus al snel de 1-0. Hij kreeg maar geen greep op zijn snelle tegenstander. Keer op keer liep hij Nganioni moeiteloos voorbij. FC Utrecht hield behoorlijk stand. Creëerde zo nu en dan een kans en gaf weinig weg. Er zat wat meer souplesse in het team dan tijdens de laatste wedstrijd. Het duo Ten Hag/De Jong had het er maar druk mee. De trainingen zouden te saai en langdradig zijn. Op de afgelopen maandag gehouden technische avond, is daar enige aandacht voor geweest en gaf men uitleg aan de supporters. Ongeveer 50 fans hadden de moeite genomen aanwezig te zijn. Op een gegeven moment kwamen de fans met vragen die de kern van het probleem raakten. Er was te weinig passie, hartstocht en werklust. Maar FC Utrecht (Wilco van Schaik) was niet gecharmeerd van deze vragen. Hij kapte dus botweg de discussie af. Als dooddoener noemde hij tijdgebrek. Daar konden de fans het dan mee doen. Wel kon men een op een tijdens het borreluurtje alsnog de vragen stellen.

De overwinning op PEC Zwolle is natuurlijk niet direct terug te leiden naar de technische avond. Maar ik zag zeker in de tweede helft wel een paar aanknopingspunten. Er waren leuke acties en goede aanvallen. Ook de werklust was ruim aanwezig. We hielden rekening met een puntendeling. Daar konden wij vrede mee hebben. Toen was daar de pingel voor PEC Zwolle. Nee he, toch niet weer een nederlaag? Pats, hoog over. Maar het was nog niet voorbij. Ver in blessuretijd kreeg FC Utrecht ook een penalty. Terecht of niet, hij moest er in. Was het Haller die al voor de 1-1 tekende, ook nu mocht hij de trekker over halen. Hij faalde niet. 1-2! PEC Zwolle verslagen. En dat was nodig ook. We klimmen weer een beetje. Hopelijk zal FC Utrecht de weg naar boven volhouden. Met de komst van een fitte Boymans aanstaande, zal het voor elke verdediging een hele klus worden om zowel Haller als Boymans te stoppen. FC Utrecht zal er alleen maar sterker op worden. Dit weekend even genieten van de terechte overwinning. Woensdag aanstaande wacht om 20.45 uur voor de KNVB beker FC Groningen. Mocht ook dit tot een goed resultaat leiden, dan zal er weer voldoende vertrouwen zijn om ook volgende week zondag FC Twente met 0 punten naar huis te sturen. Dan telt FC Utrecht weer helemaal mee. Ten Hag/De Jong zijn er dagelijks mee bezig. Ik heb er alle vertrouwen in, dat zij zullen slagen in hun missie. Op de volgende technische avond zal het dan niet nodig zijn om de monden van de supporters te snoeren.

 

Ben ten Boden.

32 Reacties

Reageren
  1. Peter V

    Nou santast, daar zijn we weer, lees nog eens goed hoe je over bepaalde spelers schrijft, buiten de eindeloze negatieve belevingstunnelvisie die je hebt:

    -“Zo was er een akkefietje met modale draaitol Ayoub,
    stond aan de basis van een mooie aanval en doelpunt en speelde gewoon weer ruim voldoende.

    – Nog meer tekenend voor de deplorabele mentale staat waarin dit elftal verkeert, was echter de reactie van Haller op de goal die hij scoorde. Het interesseerde hem werkelijk waar geen hol. IJskoude frustratie. De ergste soort. Dit waar een dergelijk matige voorhoedeleider na een goal toch in absolute extase zou moeten verkeren, zeker wanneer velddoelpunten voor de spits in kwestie al even zeldzaam zijn als een waarheid vertellende van Schaik.

    Haller laat wederom zien een goede spits te zijn, heeft weinig kansen nodig en blijft ijskoud wat jij uitlegt als geen…..daar komen we weer…..BELEVING!
    waarschijnlijk deze winter naar……Monaco!

    -Ten Hag is alle grip op zijn selectie kwijt.

    interview met W.Janssen gezien? elftal knokte zelfs met 10 man, wederom een belevingsaanname

    -Kijken naar c-spelers als Striedel, Luder, Letschert, Conboy (mijn god!), Haller, Barazite, Diemers en de afgegleden Ruiter, die dan ook nog eens met absolute afbraakinstructies het veld in worden gestuurd; je moet er maar zin in hebben.

    De Ruiter stond weer goed te keepen, ook voor onze keepers “kenner” Hunter die ook nog even vergat dat Vorm bij de FC een transfer verdiende naar Engeland en vaste keeper was in de Oranje selectie. En Letschert en Barazite C spelers noemen.
    Denk dat santast meer op Play Station zit dan de club volgt.

    s.a.l.u.t. en de 3 punten was een heerlijke “beleving”

  2. Cram

    Wilco rot op !

  3. Rcp030

    Wilco doet het uitstekend. Had een hele hele zware taak de club financieel er weer bovenop te brengen . Mede daar door diende hij ook taken uit te voeren waar hij niet zo slim in was. En dus ook regelmatig ongelukkige uitspraken deed in de media. Gelukkig is dat nu voor bij en is hij alleen bezig met zijn kern taak , de financiën. De club heeft nu voor het eerst in jaren weer een groei aan de inkomsten kant. Afkappen van een vragen uurtje is niet slim als er net kritische vragen worden gesteld.

    De wedstrijd tegen PEC was aardig, vooral de inzet was goed , zeker na de rode kaart werd er voor elke millimeter gestreden. Top!!!! Zin in woensdag

  4. MikeB

    Cram rot op!

  5. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    Voorafgaand aan de wedstrijd PEC Zwolle tegen Belevingsproduct kaartte technisch manager/trainer Erik ten Hag nog maar eens ragfijn aan dat hij niet alleen zijn achterwerk afveegt met wat de supporters van FC Utrecht graag willen zien, maar eveneens dat diezelfde supporters ook niet op heel veel verbetering van het afschuwelijke betonvoetbal hoeven te hopen. Ongetwijfeld tot totale verbijstering van de NOS verslaggever toonde de koppige Tukker zich nota bene erg tevreden over het spel van Belevingsproduct:

    “Eigenlijk ben ik nog steeds tevreden over ons voetbal, het enige dat eraan ontbreekt is het resultaat.”

    Ongelofelijk….Het is de “toptrainer” acterende ten Hag kennelijk ontgaan dat Belevingsproduct in de afgelopen weken weggespeeld werd door marginale degradatiekandidaten als Excelsior, Roda JC, Willem II en Cambuur en nauwelijks kansen wist te creëren. Het is een buitengewoon amusant schouwspel om dit heel modale trainertje de internationale klasbak te zien acteren om er via dit soort uitspraken doorlopend achter te komen dat er inhoudelijk vrij weinig verschil in visie of niveau is met extreem matige trainers als Wouters of Alflen is te ontdekken. Ten Hag denkt werkelijk dat het blijven wauwelen van platitudes als “we zitten in een proces” voldoende is om zijn zorgvuldig gecultiveerde imago in stand te houden. In dat opzicht past hij perfect bij het zieltogende Belevingsproduct.

    Het wekt weinig verbazing dat Belevingsproduct tegen het modale PEC Zwolle een werkelijk godswonder nodig had om niet opnieuw op een nederlaag getrakteerd te worden tegen een team met significant minder budget. Na in de beginfase compleet van de mat te zijn gespeeld en op achterstand te zijn gezet door een team bestaande spelers als Bram van Polen, afdankertje Veldwijk, Begois, el Hasnoui, Sheraldo Becker en ene Wouter Marinus, scoorde Haller met het eerste schot op doel zowaar de gelijkmaker dankzij een fout van Begois. Het is verder enkel te danken aan absolute c-voetballer Nijland en een scheidsrechterlijke dwaling dat Belevingsproduct niet opnieuw een pijnlijke nederlaag leed tegen een intrinsiek kwalitatief minder team, maar er zelfs op miraculeuze wijze met de drie punten vandoor ging. De kop boven het wedstrijdartikel op RTV Utrecht is dan volledig op zijn plaats:

    “FC Utrecht rooft de punten van PEC Zwolle.”

    Op naar de bekerwedstrijd tegen Groningen. Benieuwd of er zelfs voor € 10,00 entree nog 15.000 zieltjes te vinden zijn die er trek in hebben.

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  6. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    Peter V 24 OKTOBER 2015 OM 22:29

    Peter, we zijn weggespeeld door FC Zwolle, for crying out loud. Het is dat Begois het makkelijk te pakken schotje van Haller niet pakt, en Nijland een penalty mist in de 85e minuut, want anders was je gewoon wéér kansloos de boot in gegaan met armoedig voetbal waarin bijna geen kansen geschept worden.

    Hoe kun je hier nou blij mee zijn?

  7. Dressing

    Nou, blij ben ik er uiteraard wel mee!

    Maar het was niet best. Het is toch grotendeels afhankelijk van de uitschieters van Haller. Ayoub gaf een goede pass en Haller maakte hem goed af. De tweede goal was een lange bal op Haller, Haller kopte hem door naar Haller. Haller maakte een actie en Haller werd neergehaald. De daaropvolgende penalty maakte Haller.

    Maar verder was Zwolle toch een stukje beter.

  8. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    @Rcp030 25 OKTOBER 2015 OM 15:09

    Quote: “Wilco doet het uitstekend.”

    Nope. Wilco is een verschrikking die de club naar de rand van de afgrond heeft gebracht.

    Quote: “Had een hele hele zware taak de club financieel er weer bovenop te brengen.”

    Dat was de taak van van Schaik helemaal niet! Denk nou eens na; zou jij een voormalig dartscommentator en eigenaar van een marketing bureautje aannemen om een bedrijf FINANCIEEL te saneren? Wilco van Schaik is aangenomen met maar één taak en dat is het proces van totale afbraak aan de achterban verkopen…Nog los hiervan; wie de taak ook heeft om de club gezond te maken, het is nog altijd een gigantische zooitje op financieel gebied. Structurele miljoenentekorten, oplopende schuldposities en teruglopende inkomsten uit bezoekers…

    Quote: “Mede daar door diende hij ook taken uit te voeren waar hij niet zo slim in was. En dus ook regelmatig ongelukkige uitspraken deed in de media.”

    Dat is nu juist het schokkende…Voor een darstcommentator en reclame man is hij uitzonderlijk zwak op zelfs ook maar het vlak dat zijn specialiteit zou moeten zijn.

    Quote: “Gelukkig is dat nu voor bij en is hij alleen bezig met zijn kern taak , de financiën.”

    Onzin. Van Schaik bemoeit zich niet met de financiën. Dat doen Baas, de RvC en uiteraard van Seumeren die de gaten mag vullen.

    Quote: “De club heeft nu voor het eerst in jaren weer een groei aan de inkomsten kant.”

    Zegt de club ja, bij monde van beroepsleugenaar van Schaik. Die zeiden ook dat ze meer seizoenkaarten dan vorig jaar verkocht hadden….Dat gelooft u toch zeker zelf niet? Er is geen groei. Er is enkel krimp. Het stadion is leeg! En van Schaik heeft de achterban toezegging tot jaarverslagen ontnomen om de puinhopen bij Belevingsproduct te maskeren.

    Quote: “Afkappen van een vragen uurtje is niet slim als er net kritische vragen worden gesteld.”

    Niet slim? Niet slim voor wie….? U lijkt wel te redeneren vanuit de positie van van Schaik of Belevingsproduct….Ik vind dit een heel verdachte opmerking.

    Quote: “De wedstrijd tegen PEC was aardig, vooral de inzet was goed , zeker na de rode kaart werd er voor elke millimeter gestreden.”

    We zijn van de mat gespeeld door PEC, scheppen nagenoeg geen kansen en spelen afzichtelijk schaakvoetbal. En dan bent u blij met de inzet in de laatste 5 minuten….??

    Wat is er toch met FC Utrecht supporters aan de hand…Het is anno 2015 net zo’n kudde manisch-positieve klappertjeswapperaars als bij AZ of Heerenveen.

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  9. MikeB

    @ Peter V.

    Je ziet wat ik bedoel met ziekelijk ;). Maar zoals gezegd doe ermee wat je wilt.

    Op utrecht.net zijn velen allang blij dat we daar van ‘m verlost zijn.

    En als hij weer opduikt met een nieuw alter ego wordt hij toch in no time gespot. Zo uniek is hij dan weer wel.

  10. Peter V

    Mike B

    Ik weet dat hij overal uitgekotst is, maar moet toch steeds weer lachen om zijn krampachtige “belevings” pogingen de club,onze club, in een negatief daglicht proberen te zetten.

    Daarbij raakt hij kant noch wal met al zijn beweringen, de man praat zich steeds vaker tegen.

    Hoogst vermakelijk.

    s.a.l.u.t. Zijn er meer dokters in de zaal?

  11. Peter V

    Zo santast, wat zou jij ziek zijn geweest na de overwinning van vrijdagavond.

    Hoe was je “beleving” ? Wat zou er door dat “belevings” koppie heen zijn gegaan?.
    Haller die liet zien veel meer te zijn dan een modale C spits. Letschert die weer als vanouds zijn mannetje stond. Ayoub die aan de basis stond van een mooi doelpunt van Halle,r en de Ruiter die 2x het elftal in de wedstrijd hield. En dan ook nog ten Hag die wel degelijk iets van de kritiek had aangetrokken door met Peterson naast Haller te beginnen en Barazite achter de spits.

    Weggespeeld door Zwolle? santast toch…..op dat plasticveld ( over belevingsproduct gesproken) mag je toch wel iets van Zwolle verwachten als thuisploeg? maar weg gespeeld? wat is er toch met die ziekelijk tunnelvisie van u aan de hand?

    Vervolgens een heel weekend om na te denken hoe je de FC nu weer negatief kan benaderen.
    Ga er maar aan staan, waar anderen gezellig de stad in gaan, een bioscoop pakken, gezellig op visite gaan, Fox kijken, maar in ieder geval als FC supporter de 3 punten koesteren, zit jij je rot te prakkiseren. We hebben met je te doen.

    Wat val jij door de mand als “supporter” wat een “beleving”

    s.a.l.u.t. is er een dokter in de zaal?

  12. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    @Peter V 26 OKTOBER 2015 OM 11:25

    Quote: “Zo santast, wat zou jij ziek zijn geweest na de overwinning van vrijdagavond.”

    U zit er weer helemaal naast. Ik voelde precies hetzelfde als bij een nederlaag of gelijkspel van Belevingsproduct: NIETS.

    Quote: “Hoe was je “beleving” ? Wat zou er door dat “belevings” koppie heen zijn gegaan?”

    Enkel afschuw over het gegeven dat die uitspelende ploeg zich FC Utrecht durfde te noemen.

    Quote: “Haller die liet zien veel meer te zijn dan een modale C spits.”

    Omdat een keeper zijn eenvoudige schot totaal verkeerd inschatte en hij een penalty inschoot? Schei nu toch uit! Veel meer dan de Eredivisie zit er niet in voor die jongen.

    Quote: “Letschert die weer als vanouds zijn mannetje stond.”

    U bedoelt: Letschert die weer als vanouds compleet verkeerd stond te dekken bij iedere kans die Zwolle kreeg….? Mankeert u iets aan uw ogen? Ik heb u nog wel gesommeerd dit keer eens te KIJKEN naar Letschert en op te merken dat hij verdedigend NIET kan koppen. Laat hij dit opnieuw 4-5 keer zien tegen Zwolle en dan komt u met zo’n opmerking…Het is verbijsterend!

    Quote: “Ayoub die aan de basis stond van een mooi doelpunt van Halle,r en de Ruiter die 2x het elftal in de wedstrijd hield.”

    Mag het een keer??

    Quote: “En dan ook nog ten Hag die wel degelijk iets van de kritiek had aangetrokken door met Peterson naast Haller te beginnen en Barazite achter de spits.”

    Waar baseert u op dat hij deze aanpassing doorvoerde vanwege kritiek? Wat is dit nu voor een bizarre aanname, te meer daar ten Hag zich voorafgaand aan de wedstrijd tegen Zwolle juist uitermate tevreden toonde over het spel tot dan aan toe….

    Quote: “Weggespeeld door Zwolle? santast toch…..op dat plasticveld ( over belevingsproduct gesproken) mag je toch wel iets van Zwolle verwachten als thuisploeg? ”

    Wat je mag verwachten is dat een club met 25% meer begroting in ieder geval voetbaltechnisch meekan met het kleinere clubje. Helaas bleek daar geen sprake van en had Zwolle de wedstrijd gewoon moeten winnen.

    Quote: “Vervolgens een heel weekend om na te denken hoe je de FC nu weer negatief kan benaderen.”

    Niet “de FC”, maar Belevingsproduct! En daar heeft Belevingsproduct mij eigenlijk niet eens voor nodig.

    Quote: “Wat val jij door de mand als “supporter” wat een “beleving”..”

    Ik ben supporter van FC Utrecht. Niet van Belevingsproduct.

    Diegene die hier als supporter van FC Utrecht lelijk door de mand valt, bent u…Niet ik. U bent supporter van Belevingsproduct. Het zieltogende voetbalploegje dat weggespeeld wordt door clubs als Willem II, Cambuur, Roda JC, Excelsior en PEC Zwolle. U vindt het allemaal wel best, sluit de ogen en laat de ondergang op u afkomen.

    Als manisch-positieve supporter van Belevingsproduct heeft u in mijn beleving meer te zoeken bij clubs als Heerenveen en AZ. FC Utrecht supporters zijn geen blind klapvee.

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  13. MikeB

    @ Peter V

    Ik zou je eigenlijk willen adviseren niet meer op da parvenu te reageren. Dat “is er een dokter in de zaal” is wat dat betreft zeer toepasselijk. Het kan namelijk niet goed zijn voor de gezondheid van dit narcistisch persoon om maar dag in dag uit bezig zijn met een hetze tegen een club die wat hem betreft niet eens meer bestaat.

    Het kan niet anders zijn dat hij hartklachten heeft of binnenkort moet verwachten want zijn manier van doen is ziekelijk tot op het bot. En als het zijn hart niet aantast dan toch op zijn minst zijn geestelijke gesteldheid.

    Daarom mijn advies maar je bent uiteraard vrij om er mee te doen wat je wilt.

  14. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    MikeB 26 OKTOBER 2015 OM 11:41

    Nu doet u het wéér! U breekt wéér uw belofte om hier niet langer te reageren.

    Mijn advies is om toch eens wat hulp te zoeken bij het in toom houden van die onderbuikkriebel en de daad bij het woord te voegen, want op deze manier komt u over als een man die een nog meer rubbereren ruggegraat heeft dan Mark Rutte, als het al niet eerder schurkt tegen een gelobotomiseerde met de emotionele beheersing van een 14 jarig bipolair schoolmeisje…

    Mon dieu…

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  15. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n in 2011: We gaan een gigantisch proces van afbraak in onder die Charlatan van Schaik. Hij belooft dingen die gewoon niet kunnen, zoals gezond zijn in 2014. Gaat gewoon financieel niet, zelfs al verkoopt hij jaarlijks de halve selectie!! De nieuwe reorganisatie van de business zal klanten wegjagen!

    PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Het komt allemaal goed”.

    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n in 2012: Kijk! De business tribune is leeg en daar is ook de eerste massieve uitverkoop van de selectie! Wouters trainer?! Doodgraver Wouters is niet de juiste coach voor Utrecht! Het stadion zal leger en leger raken met dit anti-voetbal! Het verval zal doorzetten…

    PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Van Schaik is fantastisch en Wouters een prima trainer!”.

    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n in 2013: Van Schaik realiseert NUL van zijn doelstellingen, gaat nu grof de Botte Bijl door de selectie halen en verlengt nota bene met betontrainer Wouters. Komend jaar zitten we nog maar met 16.000 in de Galgenwaard….

    “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Van Schaik is fantastisch en Wouters een prima trainer!”.

    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n in 2014: Alflen? Alflen is nog niet geschikt om een kleuterelftal van Elinkwijk te leiden. De constructie met Adriaanse zal falen. De afbraak van de club gaat door en financieel is het nog steeds een rampgebied.

    PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Van Schaik is fantastisch en Alflen een prima trainer!”.

    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n in 2015: Ten Hag is een vlieggewicht en totaal ongeschikt om trainer te zijn van Utrecht, laat staan om technisch manager te zijn. De schulden nemen weer toe, de selectie is van onderkant Eredivisie niveau en we mogen blij zijn als er gedurende dit seizoen gemiddeld nog 13.000 komen opdagen, als ten Hag dit afschuwelijke wanvoetbal in stand houdt….

    PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Van Schaik is fantastisch, de selectie is top en ten Hag een prima trainer!”.

    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n structureel tussen 2011 en 2015: Van Seumeren en van Schaik helpen de club met wanbeleid compleet de vernieling in! Financieel zijn we failliet, cultureel failliet, sportief failliet en het stadion is een compleet sfeerloze nog maar half gevulde graftombe…

    PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Van Schaik en van Seumeren zijn fantastisch!”.

    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n in 2018: De degradatie en het faillissement waren onvermijdelijk na jaren van absoluut wanbeleid en dat er op het laatst nog maar 6000 man zaten was een logisch gevolg.

    PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd”. Van Schaik kan er niets aan doen, van Seumeren ook niet en trainer Dijkhuizen ook nietis gewoon een prima trainer. Gewoon pech! Je zal wel blij zijn dat het nu over is, of niet San??”

    Some things onder wegkijkend manisch-positief klappertjespubliek will never change!

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  16. Peter V

    -PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Het komt allemaal goed”.

    -PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Van Schaik is fantastisch en Wouters een prima trainer!”.

    -PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Van Schaik is fantastisch en Alflen een prima trainer!”.

    -PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Van Schaik is fantastisch, de selectie is top en ten Hag een prima trainer!”.

    -PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd. Van Schaik en van Seumeren zijn fantastisch!”.

    -PeterV en MikeB in koor: “San, je bent een ziekelijke zeikerd”. Van Schaik kan er niets aan doen, van Seumeren ook niet en trainer Dijkhuizen ook nietis gewoon een prima trainer. Gewoon pech! Je zal wel blij zijn dat het nu over is, of niet San??”

    Het gaat steeds beter met je santast…..een zeer goede zelfreflectie van je!

    P.S. met dien verstande dat ik Wouters en Alflen geen goede trainers vond voor de FC, Dijkhuizen totaal geen “beleving” uitstraalt, en we dankzij van Seumeren nog betaald voetbal in Utrecht hebben. Voor de rest ben ik het helemaal eens met je quotes.

    Zie je wel Mike B dat het even duurt bij santast?

  17. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    Quote: “Het gaat steeds beter met je santast…..een zeer goede zelfreflectie van je!”

    Het gaat al jaren uitstekend met me, PeterV! Mijn observaties zijn glashelder, mijn voorspellingen zeer acuraat, op ieder vlak heb ik tot nu toe gelijk gekregen en -belangrijker dan dit alles- ik weet exact WAAROM Belevingsproduct met een rotvaart op de afgrond afdendert. Nu u nog!

    Het zijn tenslotte manisch-positieve klappertjessupporters als u en MikeB die jaar op jaar op jaar de verkeerde observaties doen, de les uit die verkeerde observaties niet trekken en er het jaar gewoon wéér voor kiezen om de kop in het zand te steken in een waanzinnige euforische high….Waar is UW zelfreflectie??

    Quote: “P.S. met dien verstande dat ik Wouters en Alflen geen goede trainers vond voor de FC”

    Ja! NADAT u gezien had wat voor een totale puinhoop ze er van maakten!! Lekker makkelijk…En hoe kunt u nu Wouters en Aflen GEEN goede trainers voor Utrecht vinden en dan Ten Hag uitgerekend wél? Wat is dit voor een welhaast schizofrene opvatting?

    Quote: “En we dankzij van Seumeren nog betaald voetbal in Utrecht hebben.”

    Onzin! Ook zonder van Seumeren werd er hier nog gewoon voetbal gespeeld. De gemeente had op zeker ingegrepen!

    De waarheid is waarschijnlijker dat als van Seumeren de FC niet gekocht zou hebben om er Belevingsproduct van te maken, dat FC Utrecht anno 2015 niet alleen nog zou bestaan maar zou floreren…Laten we vooral niet vergeten dat FC Utrecht gemiddeld 21.000 bezoekers trok, voordat van Seumeren en van Schaik er Belevingsproduct van maakten…

    Blijven struisvogelen, Peter V. Het gaat fantastisch! Van Schaik is een geweldige CEO, we zijn helemaal niet technisch failliet, ten Hag is een waanzinnig goede manager, het is genieten met het betonvoetbal, we zijn bijna gezond en het stadion barst uit zijn voegen van alle supportersdrukte! Het gaat gewoon geweldig!

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  18. Peter V

    Quote: “P.S. met dien verstande dat ik Wouters en Alflen geen goede trainers vond voor de FC”

    Ja! NADAT u gezien had wat voor een totale puinhoop ze er van maakten!! Lekker makkelijk…En hoe kunt u nu Wouters en Aflen GEEN goede trainers voor Utrecht vinden en dan Ten Hag uitgerekend wél? Wat is dit voor een welhaast schizofrene opvatting?

    haha, nu gaat u nog bepalen wat ik wel en wat ik niet zou moet vinden. Ten Hag krijgt van mij een eerlijke kans en als u wel eens rondloopt op Zoudenbalch bijvoorbeeld weet u gelijk waarom.

    Quote: “En we dankzij van Seumeren nog betaald voetbal in Utrecht hebben.”

    Onzin! Ook zonder van Seumeren werd er hier nog gewoon voetbal gespeeld. De gemeente had op zeker ingegrepen!

    Haha, wat een onzin wederom, deze Gemeenteraad heeft niets maar dan ook niets met voetbal, alleen maar met auto’s pesten en de beste fietsstad van Europa te worden.

    De waarheid is waarschijnlijker dat als van Seumeren de FC niet gekocht zou hebben om er Belevingsproduct van te maken, dat FC Utrecht anno 2015 niet alleen nog zou bestaan maar zou floreren…Laten we vooral niet vergeten dat FC Utrecht gemiddeld 21.000 bezoekers trok, voordat van Seumeren en van Schaik er Belevingsproduct van maakten…

    Dat klopt…..de hogere toeschouwersaantallen kwamen na 3x op rij in de Bekerfinale te hebben gespeeld. Daarna kwam het fenomeen FOX waar u een exponent van bent. FOX houdt duizenden thuis, of mag u ook niet van uw vrouw of vriend?

    Blijven struisvogelen, Peter V. Het gaat fantastisch! Van Schaik is een geweldige CEO, we zijn helemaal niet technisch failliet, ten Hag is een waanzinnig goede manager, het is genieten met het betonvoetbal, we zijn bijna gezond en het stadion barst uit zijn voegen van alle supportersdrukte! Het gaat gewoon geweldig!

    Bijna gelijk, alleen dat betonvoetbal zie ik niet, wel onder Wouters, kan aan uw “beleving” liggen. En me druk maken om FvS zijn geld zou ik al helemaal niet doen, de man heeft centen zat.

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    P.S. nu u toch zo betrokken bent bij de club, vertelt u me dan eens wie u als eigenaar, CEO, trainer en spelers zou willen zien bij de FC. Wie weet komen er nog zinnige dingen uit uw mond. Ik wacht…..

    s.a.l.u.t…..kom op, u kan het best.

  19. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    @Peter V 26 OKTOBER 2015 OM 13:20

    Quote: “haha, nu gaat u nog bepalen wat ik wel en wat ik niet zou moet vinden. ”

    U ontwijkt de vraag. Ik vroeg u hoe het mogelijk is dat u Wouters en Alflen niets vond, maar ten Hag wél…

    Quote: “Ten Hag krijgt van mij een eerlijke kans en als u wel eens rondloopt op Zoudenbalch bijvoorbeeld weet u gelijk waarom.”

    Wie simpelweg naar het verschrikkelijk slechte voetbal van Belevingsproduct kijkt, weet dat dit wederom een buitengewoon onverstandige keuze is. Ten Hag is (gelijk aan Chatinier, Wouters en Alflen) TOTAAL ongeschikt om FC Utrecht te leiden.

    Quote: “Haha, wat een onzin wederom, deze Gemeenteraad heeft niets maar dan ook niets met voetbal, alleen maar met auto’s pesten en de beste fietsstad van Europa te worden.”

    Ja. Vandaar dat Spektrui destijds de boel overeind hield met miljoenen.

    Quote: “Dat klopt…..de hogere toeschouwersaantallen kwamen na 3x op rij in de Bekerfinale te hebben gespeeld. Daarna kwam het fenomeen FOX waar u een exponent van bent. ”

    Schei nou toch uit!! Dan heb je het over bijna 11-14 jaar geleden!! Zeven jaar geleden nam FransieFransie de boel over. Vanaf daar is het bergafwaarts gegaan en dat heeft geen reet met FOX te maken (bij andere clubs zit het stampesvol!), maar alles met het totale wanbeleid en de afbraak van het instituut FC Utrecht…

    Quote: “Bijna gelijk, alleen dat betonvoetbal zie ik niet, wel onder Wouters, kan aan uw “beleving” liggen.”

    Tja, het is me reeds opgevallen dat u eigenlijk helemaal niet naar het voetbal kijkt, laat staan de details in het spel (zie de wekelijks blunderende Letschert), maar als u in het huidige voetbal geen betonvoetbal herkent dan begin ik toch echt te vermoeden dat u wekelijks achterstevoren op uw stoel zit in de Galgenwaard en bovendien compleet doof bent, aangezien de fluitconcerten wegens de negatieve spelopvatting u eveneens lijken te ontgaan….Treurig!

    Quote: “P.S. nu u toch zo betrokken bent bij de club, vertelt u me dan eens wie u als eigenaar, CEO, trainer en spelers zou willen zien bij de FC.”

    Allemaal zinloze speculaties. De club IS van FransieFransie en Charlatan van Schaik is naar zijn volle tevredenheid de Adjudant die niet geremd door enige kennis van zaken de club de vernieling in mag helpen. Speculeren over wie wél is enkel zinvol wanneer een verandering daadwerkelijk aan de orde is, quod non.

    U loopt met FC Utrecht sjawl strak voor de ogen gebonden zo de afgrond in, manisch-positieve klappertjessupporter Peter V! Zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb….

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  20. Peter V

    Quote: “P.S. nu u toch zo betrokken bent bij de club, vertelt u me dan eens wie u als eigenaar, CEO, trainer en spelers zou willen zien bij de FC.”

    Allemaal zinloze speculaties. De club IS van FransieFransie en Charlatan van Schaik is naar zijn volle tevredenheid de Adjudant die niet geremd door enige kennis van zaken de club de vernieling in mag helpen. Speculeren over wie wél is enkel zinvol wanneer een verandering daadwerkelijk aan de orde is, quod non

    -Als het allemaal zinloze speculaties zijn, en u wederom niet laat weten wat het beste voor uw club is, dan vraag ik me af of u het echt wel goed met de club voor heeft. We weten beide het antwoord al, is het niet?

    -Daarbij is de huidige Gemeenteraad een heel andere dan in de tijd van Spekman
    .
    -Maakt u weer de fout door te bleren dat Letschert week in week uit cruciale fouten maakt, zie de stand van voetballer van het jaar er maar eens op na, wie zit er nu achterstevoren naar de wedstrijden te kijken?

    (bij andere clubs zit het stampesvol!),
    – haha….nieuwe bril nodig santast?

    Samenvattend: u lult en roep maar wat, komt niet met oplossingen, en blijf hangen in uw ziekelijke belevingstunnel.

    s.a.l.u.t. en de groeten van onze CEO.

  21. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    @Peter V 26 OKTOBER 2015 OM 14:19

    Quote: “Als het allemaal zinloze speculaties zijn, en u wederom niet laat weten wat het beste voor uw club is, dan vraag ik me af of u het echt wel goed met de club voor heeft. We weten beide het antwoord al, is het niet?”

    Ik zeg u potverdorie net dat speculeren over “wie dan wél” geen enkele zin heeft, aangezien verandering niet aan de orde is. Plain and simple. U gaat daar in het geheel niet op in en verkracht dit naar: Ik denk dat u niet het beste met de club voor. Wat is dit nu toch voor een bizarre wijze van communiceren? We kunnen ook wel speculeren over welk kabinet Nederland nu beter zou kunnen leiden, maar dat is eveneens compleet zinloos. Dat weet u ook wel….Wat wenst u dan te bereiken met dit te verkrachten naar “u heeft niet het beste voor met Nederland?”, anders dan het op povere en intellectueel ronduit armoedig in diskrediet proberen te brengen van uw gesprekspartner…?

    Quote: “Maakt u weer de fout door te bleren dat Letschert week in week uit cruciale fouten maakt, zie de stand van voetballer van het jaar er maar eens op na, wie zit er nu achterstevoren naar de wedstrijden te kijken?”

    Degene die de cijfers fabriceert. Nogal wiedes!! Kijk nu gewoon de samenvatting PEC-Utrecht even terug en let bij alle(!) tegenkansen eens op wat Letschert doet, in plaats van u te verstoppen achter allerlei irrelevante randzaken. Kijken! Denken! Zeggen!

    Het is écht ongekend in wat voor een bochten u zich wringt om de realiteit maar niet onder ogen te hoeven zien! Opnieuw een miljoenenverlies mét miljoenen transferinkomsten inbegrepen (o.a. 1,7 miljoen van Toornstra) noemt u: “bijna financieel gezond”…Het bijna lege en structureel ontevreden stadion ziet u ook in het geheel niet. Het geklaag over de speelwijze negeert u. En dan hemelt u ook nog eens een complete druif als Letschert op….??

    Enfin: Op naar de bekerwedstrijd Belevingsproduct tegen FC Groningen. Welke voorspelling mag ik noteren, Peter V…?Hier heeft u die van mij alvast: Een compleet tempoloze zaadpot tussen het bange FC Wilniet (Belevingsproduct) en het onvermogenende FC Kanniet (Groningen), waarbij Groningen door zal gaan na een kleine overwinning in 90 minuten…

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  22. Peter V

    Enfin: Op naar de bekerwedstrijd Belevingsproduct tegen FC Groningen. Welke voorspelling mag ik noteren, Peter V…?Hier heeft u die van mij alvast: Een compleet tempoloze zaadpot tussen het bange FC Wilniet (Belevingsproduct) en het onvermogenende FC Kanniet (Groningen), waarbij Groningen door zal gaan na een kleine overwinning in 90 minuten…

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    Ik spreek u donderdag weer!

    s.a.l.u.t. en denk om uw gezondheid!

  23. Cram

    Wilco rot op !

    de fc is de fc niet meer , de bunnikside is een kinderopvang geworden waarbij pappa en mamma vliegtuigjes vouwen van de programma boekjes zodat de kids die lekker in andermans oog kan gooien ! de bussinesseats zijn leeg .
    de sfeer in het gehele stadion lijkt wel een uitvaart !
    en dan heb ik het niet eens over het vertoonde spel , daar waar de fc bekend stond om passie en strijd is dat nergens meer te bekennen op het veld, de fysieke kracht is ver te zoeken de duels worden verloren ga zo maar door , en dan durven de spelers nog te zeuren ook over de saaie trainingen enz enz !

    nee de fc is deaud mors deaud !

  24. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    Cram 26 OKTOBER 2015 OM 15:45

    Hulde! U bent in mijn beleving een échte FC Utrecht supporter die weet waar FC Utrecht voor staat en tegelijk op zijn “Utregs” geen blad voor de mond neemt en de zaken ragfijn benoemt voor wat ze zijn; Een totaalfaillisement op cultureel, sportief en financieel vlak waarbij u ook nog één van de hoofdoorzaken (wanbeleid van Schaik) zeer juist identificeert…

    FC Utrecht bestaat al een jaar of zes niet meer. Dit is Belevingsproduct.

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  25. de Utregter

    He sanmartean, heb je maar je billenmaatje verzocht wat te posten?

    Zo amateuristisch.

    Salut voor Oscar en de bende.

  26. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    de Utregter 26 OKTOBER 2015 OM 16:11

    Quote: “He sanmartean, heb je maar je billenmaatje verzocht wat te posten?”

    Heeft u nu écht niet in de gaten dat het manisch-positivisten als U (als ook PeterV en MikeB) zijn die een minderheidsstandpunt(!!) vertolken….? Echt nagenoeg he-le-maal nagenoeg NIEMAND is tevreden over hoe het anno 2015 bij Belevingsproduct loopt….

    Quote: “Salut voor Oscar en de bende.”

    Welke Oscar? Waar heeft u het in vredesnaam over?

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  27. de Utregter

    Sanmartean

    Zit je nou de hele dag te wachten tot iemand reageert op je onzinnige theorie en negativiteit?

    Ga eens wat met je leven doen luiwammes.

  28. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    @de Utregter 26 OKTOBER 2015 OM 16:41

    Ik kan niet anders concluderen dan dat u begrijpt dat ik uitstekende punten maak waar u verder weinig tegen in te brengen heeft en dus mijn gelijk erkend. Wat voor een andere reden kunt u anders hebben om geheel niet op de inhoud in te gaan en op de man proberen te spelen…?

    Dank voor het indirect beamen van mijn gelijk, al moet ik u bekennen dat ik wel teleurgesteld ben over het niveau van de tegenstand onder de manisch-positivisten en gelobotimiseerden!! Het zou aardig zijn om in beginsel al eens een keer iemand te treffen die bijvoorbeeld drie zinnen foutloos Nederlands kan produceren.

    Misschien moet mijn eigen belevingslat nog maar eens verder naar beneden bijgesteld worden.

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  29. de Utregter

    Sanmartean

    Als jij je beter daar bij voelt. ..be my guest.

    En om bij een goed geschreven Nederlands woord te blijven. …je bent een…… narcist!

    Lees de betekenissen maar eens goed door zielepiet.

  30. S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

    @de Utregter 26 OKTOBER 2015 OM 17:23

    Ik stel vast dat er weer eens geen énkel zinnig woord uit uw toetsenbord komt (wat wil je nou eigenlijk?) en ga over tot de orde van de dag.

    Salut,
    S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n

  31. Leendert

    Heerlijke overwinning van onze F.C. Nu op naar woensdagavond voor de beker tegen Groningen. Zal vast weer een mooie wedstrijd worden, en ik ben daarbij.

    Wat San betreft: voor zijn eigen welbevinden lijkt een gesprek met een psycholoog wel verstandig.

  32. Peter V

    Nou santast

    ” Enfin: Op naar de bekerwedstrijd Belevingsproduct tegen FC Groningen. Welke voorspelling mag ik noteren, Peter V…?Hier heeft u die van mij alvast: Een compleet tempoloze zaadpot tussen het bange FC Wilniet (Belevingsproduct) en het onvermogenende FC Kanniet (Groningen), waarbij Groningen door zal gaan na een kleine overwinning in 90 minuten”

    Moet ik na deze heerlijke bekerwedstrijd hier weer wat op gaan zeggen santast?
    Blijf schieten en negatief doen, dan zal je een keer gelijk gaan krijgen met iets.

    Maar wat een zielig persoon ben je, en de toto laat ik nooit door jou invullen.

    s.a.l.u.t. en wat een beleving gisteravond!

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).