Onderbroekenautomaat op Utrecht Centraal | De Utrechtse Internet Courant Onderbroekenautomaat op Utrecht Centraal | De Utrechtse Internet Courant

Onderbroekenautomaat op Utrecht Centraal

Onderbroekenautomaat op Utrecht Centraal
Reizigers op Utrecht centraal hebben de kans om te ruiken aan het voorjaar. De onderbroekenautomaat uit de spraakmakende Hornbach-reclame is te vinden in de stationshal.

Reizigers op Utrecht centraal hebben de kans om te ruiken aan het voorjaar. De onderbroekenautomaat uit de spraakmakende Hornbach-reclame is te vinden in de stationshal.

In de veelbesproken reclame is te zien hoe een Aziatische dame een bezweet kledingstuk van een klusser uit een automaat trekt, en met volle teugen geniet van de geur die er vanaf komt. Volgens Hornbach is dit ‘de geur van het voorjaar’.

Vanaf nu is er dus de mogelijkheid om zelf te ervaren hoe het voorjaar ruikt; nieuwsgierigen kunnen met een druk op de knop een onderbroek met ‘een favoriete voorjaarsgeur’ uit de automaat trekken.

Onderbroekenautomaat is controversieel

Hornbach’s reclamecampagne viel niet bij iedereen in de goede aarde. In Duitsland werd een petitie tegen de campagne gestart omdat deze racistisch zou zijn.“De campagnes van Hornbach zijn altijd opvallend en herkenbaar. Uitgesproken communicatie leidt tot uiteenlopende reacties, maar uiteraard is het nooit onze intentie geweest om iemand te kwetsen”, schrijft Hornbach in een persbericht.

6 Reacties

Reageren
  1. Coenraad V

    Toch goed dat dergelijke voorzieningen er zijn voor Aziatische dames op Utrecht CS.
    Als zo’n dame dan ineens de behoefte heeft om aan een bezwete onderbroek te ruiken, dan kan dat tenminste.
    Ook een automaat met de ongewassen kleding van de Visboer graag.

  2. w

    wanneer komt de automaat met gedragen sportkleding van het dameshockey team?

  3. G.H.

    Kamme kaja jippie jippie jee ?

  4. Herman

    Ordinaire reclameactie bedacht door 2e jaars loi student guerilla marketing met de hoop op veel free publicity.

  5. G.H.

    @Herman: liever dat, dan het zesentachtigste corporate crap verhaal, met een integer pianogeluidje, aanzwellende violen en een gelukkigzalig in de camera kijkend gezinnetje, omdat het energiebedrijf hen zo goed begrijpt.

  6. JH

    Is-tie alweer weg?

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).