Crushi en haar Utrechtse bedenkers Martijn Klein en Jeroen van de Velde dingen mee naar de prestigieuze Accenture Innovation Awards. In de categorie Food is The Crushi genomineerd voor de Accenture Innovation Award.
Accenture nomineerde de meest innovatieve Nederlandse producten, diensten en concepten. Crushi is een inventief gepaneerde sushi waardoor er veel voordelen ontstaan. Minder voedselverspilling, makkelijk te bereiden, langer te bewaren.
Merkmanager Henri Relyveld: “In food vinden niet zo veel echte innovaties plaats. Onze idee was heel eenvoudig, en juist daardoor heel krachtig. Naast een onderscheiding op vernieuwing, maakt Crushi ook kans op de publieksprijs. Daarom vragen wij ook de lezers van DUIC om op ons te stemmen. Via de volgende link kan je een stem op Crushi uitbrengen. Duurt slechts 10 seconden.
De winnaar wordt eind oktober bekend gemaakt tijdens de Accenture Innovation Summit. De uitreiking is op 28 oktober 2016 in DeFabrique in Utrecht/Maarssen. Relyveld “Ik vind het een mooie waardering omdat hier maar weer eens blijkt dat echte innovaties niet noodzakelijk plaats hoeven te vinden door mensen die uit de branche afkomstig zijn. Het zijn vaak mensen uit andere markten die met een frisse blik naar een markt kijken en interessante combinaties maken die minder voor de hand liggen”
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.