Dit is waarom je televisie niet meer je ‘first screen’ is | De Utrechtse Internet Courant Dit is waarom je televisie niet meer je ‘first screen’ is | De Utrechtse Internet Courant

Dit is waarom je televisie niet meer je ‘first screen’ is

Dit is waarom je televisie niet meer je ‘first screen’ is
Stemmen op je favoriete deelnemer via de app, backchannel live beelden op je iPad, twitteren over Wie is de Mol. Allemaal vormen van mediaconsumptie waarbij de verschillende schermen een rol spelen. Maar welk scherm is nu nog ‘leading’? Wat is de rol van TV nog bij onze mediaconsumptie? Hoe ziet social TV eruit in een tijdperk van vloggers, makers en waar de meetcriteria niet meer kijkers, maar abonnees en comments op je Youtube kanaal zijn geworden?

Stemmen op je favoriete deelnemer via de app, backchannel live beelden op je iPad, twitteren over Wie is de Mol. Allemaal vormen van mediaconsumptie waarbij de verschillende schermen een rol spelen. Maar welk scherm is nu nog ‘leading’? Wat is de rol van TV nog bij onze mediaconsumptie? Hoe ziet social TV eruit in een tijdperk van vloggers, makers en waar de meetcriteria niet meer kijkers, maar abonnees en comments op je Youtube kanaal zijn geworden?

Deze en meer vragen staan centraal tijdens onze nieuwe Social Media Club Utrecht (SMC030) sessie ‘The Sixth Screen’ op 28 juni! Met een waanzinnig line-up van sprekers (Marc Putman – OUTtv, Joost Geurtsen – Endemol en Kenneth Stamp – Tradecast) gaan we de wereld verkennen van crossmediale content, social tv en de verschuivingen in het video/tv landschap.

Meld je aan via de Meetup en kom ook 28 juni om 19.00 (inloop 18.30) naar SMC030 ’The Sixth Screen’. We zijn – toepasselijk – te gast in het gebouw van RTV Utrecht bij OUTtv.

 

geen Reacties

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).