Kennisdeling in Utrechtse horeca via Horecadesk | De Utrechtse Internet Courant Kennisdeling in Utrechtse horeca via Horecadesk | De Utrechtse Internet Courant

Kennisdeling in Utrechtse horeca via Horecadesk

Kennisdeling in Utrechtse horeca via Horecadesk
Op dinsdag 15 mei vond er een bijeenkomst plaats ter introductie van de Horecadesk van Rabobank Utrecht. In het gloednieuwe restaurant Metro aan het Jaarbeursplein gaf Jacques Peeters, hoofd Horecadesk, aan dat deze is opgericht om kennis te delen en verbinding te maken tussen de verschillende partijen die een rol spelen in de gastvrijheid van Utrecht.

Op dinsdag 15 mei vond er een bijeenkomst plaats ter introductie van de Horecadesk van Rabobank Utrecht. In het gloednieuwe restaurant Metro aan het Jaarbeursplein gaf Jacques Peeters, hoofd Horecadesk, aan dat deze is opgericht om kennis te delen en verbinding te maken tussen de verschillende partijen die een rol spelen in de gastvrijheid van Utrecht.

 Jos Klerx, sectorspecialist Rabobank, vertelde over trends en ontwikkelingen op het gebied van Horeca & Recreatie. Hij ziet vooral kansen in het verbeteren van de juiste beleving, een goede online propositie en de tevredenheid van gasten. Ook de speerpunten van Rabobank duurzaamheid en voedselverspilling kwamen ter sprake.

Jos Klerx vertelt over trends op het gebied van horeca en recreatie

Daarna inspireerde Roel Wolbrink, auteur van Het Blauwe Boekje, de aanwezigen op het gebied van gastvrijheid, etiquette en omgangsvormen in de horeca. Vele voorbeelden, onder andere vanuit zijn studiereis naar Japan, kwamen voorbij. Hij benadrukte de mogelijkheden van dienstbaarheid en verzorging waarmee menig ondernemer in de Horeca zijn voordeel kan doen, “Omotenashi”.

Roel Wolbrink over gastvrijheid

geen Reacties

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).