Praat u straks met een mens of een robot? | De Utrechtse Internet Courant Praat u straks met een mens of een robot? | De Utrechtse Internet Courant

Praat u straks met een mens of een robot?

Praat u straks met een mens of een robot?
Steeds vaker lezen we in het nieuws over innovaties op het gebied van robots en kunstmatige intelligentie.

Steeds vaker lezen we in het nieuws over innovaties op het gebied van robots en kunstmatige intelligentie.

Deze innovaties zijn geen toekomstmuziek; ze worden al in de praktijk toegepast! Messengers zoals WhatsApp en Facebook Messenger zijn steeds vaker voorzien van (kunstmatig) intelligente systemen om u als bijvoorbeeld klant te helpen met een vraag. Chatbots hebben we het dan over. Een computergestuurd, zelflerend systeem dat een daadwerkelijk gesprek met u kan voeren en erachter kan komen welke informatie u precies zoekt.

Tijdens de Social Media Club 030 sessie ‘Messengers & Chatbots’ op 25 oktober geen we dieper in op de ontwikkelingen, voorbeelden en toepassingen van deze technologie. Wat betekent het voor ons vertrouwen in communicatie? Wat is de toegevoegde waarde van een chatbot? Hoe kan ik er zelf één programmeren? Expert en auteur Antal de Waij gaat dieper in op deze vragen. Ook komt Alexander Wijninga, eigenaar van het bedrijf Watermelon, ons vertellen wat zij allemaal al kunnen met deze vorm van automatisering en vertelt Sjoerd van Dijk hoe zij kunstmatige intelligentie (AI) al inzetten.

We nodigen u van harte uit om bij deze sessie aanwezig te zijn. 25 oktober, 19.00 te Camping Ganspoort. Inschrijven aub via Meetup https://www.meetup.com/SMC030/events/234990355/

geen Reacties

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).