PromoBase verzorgt sinds april van dit jaar de exploitatie van A0-reclamedisplays en -frames in de gemeente Utrecht. Hiermee werd Utrecht toegevoegd aan de steeds groter wordende lijst met concessiegemeenten. Volgend jaar viert het jonge en succesvolle bedrijf zijn vijfde verjaardag.
In Utrecht bestaat een vast netwerk van in totaal 560 A0-reclamedisplays rond gemeentelijke lichtmasten en 279 A0-reclameframes bevestigd aan gebouwen en andere gemeentelijke objecten.
Sales manager Marco van Tilburg (27) is erg blij met de toevoeging van de gemeente Utrecht en wat dit allemaal heeft gebracht voor het bedrijf: “Het mooie van zo’n grote stad is dat je een reclameboodschap echt kan laten landen. Mensen zien dagelijks, verspreid door de hele gemeente, de borden voorbijkomen in het straatbeeld wanneer ze van A naar B reizen. Die herhaling is de kracht van ons medium.”
Groei
Tot nog toe heeft PromoBase sinds de oprichting alleen maar groei doorgemaakt. Een deel van het succes is volgens Van Tilburg te wijten aan de betaalbaarheid. “Dit medium is goed te betalen. De kosten voor een serie van vijftig vlakken zijn hetzelfde of lager dan een advertentie in een krant, maar wel met 24/7 exposure”. Over het jaar 2014 verwacht PromoBase wederom dat de groei zich stevig heeft doorgezet.
Ruim vier jaar geleden begonnen de broers Marco en Jeffrey van Tilburg met ondernemen in de reclamewereld. De ondernemer heeft het reclamebloed letterlijk door de aderen stromen. “De reclamewereld is me eigenlijk van jongs af aan al met de paplepel ingegoten. Mijn ouders zijn beide werkzaam in de reclame en zodoende ben ik er ook ingerold.”
Het aantal gemeenten waarin PromoBase werkzaam is, zit ook al sinds het begin in de lift. Momenteel exploiteert het reclamebedrijf exclusief de A0-reclame in dertien gemeenten. Daarnaast realiseert het bedrijf ook buitenreclamecampagnes door heel Nederland.
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.