De vijf winkels van Bloemenmagazijn Johan in Utrecht sluiten vanaf zaterdag de deuren. Het bedrijf is recent failliet verklaard.
De geschiedenis van Bloemenmagazijn Johan gaat terug naar 1933 toen Johannes de Ruiter het bedrijf oprichtte. Decennialang is het familiebedrijf actief geweest maar daar lijkt nu een einde aan te komen. Deze week is het faillissement uitgesproken. Dit betekent dat de winkels in Utrecht vanaf zaterdag de deuren sluiten.
Bloemenmagazijn Johan heeft laten weten op dit moment niet meer te kunnen vertellen over het faillissement en of er gewerkt wordt aan een doorstart.
8 Reacties
ReagerenWat triest voor deze mensen. Wellicht dat Leidsche Rijn de doodsklap is geweest. Ze waren mijn buren op de Parijsboulevard. Een drama dat winkelcentrum
Jammer
Mijn ouders kochten vroeger altijd bloemen op de Hopakker daar zijn ze volgens mij begonnen.
Tevens zijn ze toen een 2e zaak begonnen in de koekoekstraat.
Nogmaals erg jammer.
jammer dat de lift alleen maar omhoog kan.Kan je er wel in. Is er een deur. Slechte in komplete reclame. Slecht
Jeetje wat jammer. Heb de familie ook aardig gekend woonde 8 jaar op de hopakker zo vaak bloemen daar gekocht voor menig een. En ook in de Koekoekstraat
Wat apart je zou denken bloemen zaken lopen altijd. Had het niet een idee geweest 3 zaken op te heffen en 2 te behouden, ik weet niet hoor het is maar een idee
In elk geval heeel veel sterkte
Heel triest, maar ik zie bloemen tegenwoordig als luxe. Ik kan er mijn maag niet mee vullen, en dus geen eerste levensbehoefte.
Wij haalden vroeger altijd bloemen bij Hannes op de Hopakker.
Wat jammer dat de zaak failliet is!
Veel reacties dat mensen vroeger daar bloemen kochten dat is dus waarschijnlijk ook de reden waarom ze failliet zijn
Niemand kocht er meer bloemen
Jammer!! Weer een groot familie bedrijf failliet
Hopelijk komt er wat nieuws op hun pad
Prachtige zaak in Vleuterweide, ik kan niet anders zeggen. Maar als mensen aangeven dat ze er vroeger zo vaak of graag kochten betekent naar alle waarschijnlijkheid dat ze zich uit de markt hadden geplaatst. In elk geval voor mij véél te duur, niet een beetje dus. Klantvriendelijkheid heb ik in 2 voorvallen als zwaar onvoldoende ervaren.