Toeristische kaaswinkel Cheese and More opent vestiging in Utrecht | De Utrechtse Internet Courant Toeristische kaaswinkel Cheese and More opent vestiging in Utrecht | De Utrechtse Internet Courant

Toeristische kaaswinkel Cheese and More opent vestiging in Utrecht

Toeristische kaaswinkel Cheese and More opent vestiging in Utrecht
De nieuwe vestiging van Cheese and More aan de Vismarkt. Foto: DUIC
Kaaswinkel Cheese and More opent dinsdag haar deuren aan de Vismarkt in Utrecht. De toeristische kaaswinkel heeft al meerdere vestigingen in Amsterdam, Rotterdam en Delft en ziet nu ook toekomst in Utrecht.

Kaaswinkel Cheese and More opent dinsdag haar deuren aan de Vismarkt in Utrecht. De toeristische kaaswinkel heeft al meerdere vestigingen in Amsterdam, Rotterdam en Delft en ziet nu ook toekomst in Utrecht.

Cheese and More richt zich vooral op de toeristen. De keten ziet de toeristenstroom naar Utrecht toenemen. “Maar daarnaast zijn we er ook voor de ‘gewone’ Nederlander. We krijgen veel mensen die hier voor luxe cadeauverpakkingen komen”, vertelt regiomanager Rob Tax.

De winkel biedt meer dan alleen kazen. “Het is een toeristische attractie. Ons handelsmerk is de Baby Gouda kaas.” Zelf geproduceerd, met eigen koeien en melk.

Met de opening aan de Vismarkt in Utrecht heeft Cheese and More 23 vestigingen in Nederland.

9 Reacties

Reageren
  1. Willem

    Het begin van het einde… de vismarkt wordt een soort damrak! Getverredemme!

  2. herman

    Leuk hoor, hopelijk krijgen we er net als in Amsterdam een stuk of teveel en daarnaast nog een lading Nutella winkels als extraatje erbij!

  3. Gerben

    @ Willem en Herman, Misschien zelf iets openen wat je zelf erg leuk vindt en energie in wil stoppen?

  4. Luuk Upuuk

    Mooie originele nederlandse naam , ook………….

  5. waldorff

    @Gerben:
    -ik kan een restaurant toch ook goed/slecht vinden zonder zelf een kok te zijn?
    -ik kan een film toch ook goed/slecht vinden zonder zelf regisseur te zijn?
    -ik kan een gebouw toch ook mooi/lelijk vinden zonder zelf architect te zijn?
    enz. enz. enz.
    Nu nog idd een 24hr Nutella shop en Utrecht telt echt mee….zucht

  6. Sjaak

    Piet Snot is ook al een toeristen/souvenirzaakje geworden.
    Het aanstellen van de Amsterdamse stadsmarketingman begint zijn vruchten af te werpen. Alhoewel: vruchten… ?

  7. Utrechter

    https://www.duic.nl/cultuur/amsterdammer-nieuwe-directeur-utrecht-marketing/

    Oh horror. Daar waar de marketingafdeling afdeling van Amsterdam zich heeft bewezen een doffe ellende georganiseerd te hebben halen wij de verantwoordelijke naar Utrecht? Paard van Troje, je ziet het aankomen. Lees hier de puinhopen van Amsterdam nadat er stevig wat marketing overheen is gegaan.
    https://www.nrc.nl/nieuws/2016/10/04/overbelast-amsterdam-4634894-a1524932

    Beste meneer Citymarketing, ga hier op tijd wat van vinden.

  8. BdV

    Fijn, ook voor de, tussen aanhalingstekens, ‘gewone’ Nederlander. En inderdaad, de naam is ook iets om heel erg blij van te worden: Cheese and More. Geniaal.

  9. Cico

    Nou ja, de naam is nog wel het minst erge. De ontwikkeling dat de binnenstad wordt vergeven aan de toerist/dagjesmens heeft weer een nieuw stadium bereikt. Korte termijn winst voor enkele ondernemers, langer termijn verlies voor de complete stad.

Plaats een reactie

Lees voor u reageert onze algemene voorwaarden. Alle reacties worden vooraf gemodereerd. Uw IP adres is geregistreerd (wordt niet gepubliceerd).