FC Utrecht heeft meer dan 10.000 seizoenkaarten verkocht voor het komende seizoen. Daarvan zijn 8.630 supporters en de rest zijn zakelijke seizoenkaarten. Vorig seizoen kwam de club ook over de 10.000, maar werd dat aantal pas gehaald op de eerste wedstrijddag. Niet alle fans hebben de kaarten echter al binnen, terwijl de eerste wedstrijd a.s. zaterdag is.
Veel seizoenkaarthouders hebben de kaart nog niet binnengekregen en woordvoerder van FC Utrecht, Perry Hendriks, is bekend met het probleem. Hij verwijst door naar de site waar is te lezen dat seizoenkaarthouders zonder pas zaterdag voor de wedstrijd in de fanshop hun toegangsbewijs kunnen halen. Daar wordt dan een vervangende kaart uitgedraaid.
In de afgelopen week is er een sterke stijging geweest in het aantal seizoenkaarten en er komen nog steeds bestellingen binnen. FC Utrecht start de Eredivisie op zaterdag om 19,45 thuis tegen regerend landskampioen PSV.
5 Reacties
ReagerenOok de volgende marketingpipo lijkt vooral erg driftig bezig te zijn met de verdere afbraak van de club. Vijf jaar geleden verkocht men bij Belevingsproduct ruim 16.000 seizoenkaarten. Wanneer Belevingsproduct nu vijf jaar later met een megafoon van het dak staat van de Galgenwaard staat te schreeuwen dat ze dit jaar 3 dagen eerder de 10.000 hebben bereikt dan in het absolute rampseizoen vol dieptepunten vorig jaar, dan weet een weldenkend mens voldoende: complete radeloosheid.
De andere marketingpipo van Belevingsproduct, charlatan van Schaik, implementeerde opnieuw een extra spionagesysteem. Nadat hij eerder de Galgenwaard vol hing met ultra HD camera’s en richtmicrofoons zodat hij ieder individu kan bespioneren, implementeerde hij nu een koppeling tussen de seizoenkaart en de consumptiekaart. Belevingsproduct wil weten wat u eet en drinkt. Dat kan niet veel goeds betekenen, hoe je het ook bekijkt. Het is in ieder geval de volgende flagrante verdere schending van de privacy, ook nog eens bovenop de nieuwe WiFi-systemen die bijhouden wat u op uw smartphone uitvreet, wanneer u uit stierlijke verveling over het betonvoetbal liever uw appjes leest.
Waar de spionagesystemen intussen Wayward Pines-achtige vormen aannemen (een gemiddelde Afrikaanse dictator zou gerust een dorp uitroeien voor dergelijke spionagetechnieken), krijgt men het nog altijd niet voor elkaar om een mei bestelde seizoenkaart eerder dan 1(!) dag voor aanvang van het nieuwe seizoen in augustus bij supporters binnen te krijgen. Velen ontvangen hem zelfs niet eens voor de eerste wedstrijd en zullen zich zaterdag geconfronteerd met de nachtmerrie dat er duizenden mensen tegelijk zich de fanshop in zullen trachten te wurmen om hun kaartje op tijd te bemachtigen a.d.h.v. handmatige identificatie. Onthutsend. Het zal vast allemaal erg soepel verlopen.
Belevingsproduct borduurde naast alle privacyschendingen ook nog verder op een andere traditie: vlak nadat alle seizoenkaarten verkocht zijn nog even een publiekslieveling verkopen. Timo Letschert vertrok naar Italie, waardoor Belevingsproduct het zaterdag tegen PSV achterin mag proberen met Conboy, Janssen, Maarel en Klaiber. Een defensie bestaande uit twee middenvelders (Klaiber en Janssen) en twee verdedigers waar Excelsior Maassluis nog voor zou bedanken. Geweldig management door technisch-manager ten Hag! Werkelijk waar: waar vind Belevingsproduct dit soort totale onbenullen toch iedere keer weer? Ben je verantwoordelijk voor je selectie: heb je niet eens verdedigers meer voor aanvang van de competitie.
Het managementteam van Belevingsproduct zou Apple nog failliet krijgen. Gegarandeerd!
We sluiten dit wekelijkse Belevingsproduct faal-bulletin maar weer eens af met een mededeling over huilende kindertjes. Diep teleurgesteld stonden ze gisteren huilend voor de gesloten hekken bij het trainingsveld van Belevingsproduct, om door bewakers weggestuurd te worden. Ten Hag wilde geen kindertjes op zijn besloten training. Het kunnen natuurlijk zomaar PSV spionnen zijn, of stel je voor dat ze de tactiektraining (“Ruiter op doel, Haller jij in de punt en rest zoals gewoonlijk op de eigen 16”) zouden verstoren. Je moet er niet aan denken.
Smullen! Het seizoen gaat weer beginnen. Op naar de afslachting tegen PSV!
Salut,
S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n
TUUUUT
S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n, je noemde Letschert vorig jaar nog een c-speler. Nu heeft de FC hem voor 5 miljoen (!) verkocht, is het blijkbaar nog niet goed. Faal-bulletin indeed!
@John van Klaroen 5/8/2016 – 13:34
Werkelijk? Verklaar u nader en toon die uitspraak…
Los daarvan: Daley Sinkgraven noemde ik ooit een D-speler. Die ging voor 7 miljoen naar Ajax en blijkt er inderdaad eenvoudigweg niets van te kunnen. Wat is nu exact uw punt? U kunt toch niet werkelijk het standpunt aanhangen dat een transfersom ook maar op enige manier een bewijs vormt voor de kwaliteit van een speler? Dat grenst aan waanzin.
Hoe komt u er overigens bij dat Letschert voor 5 miljoen is verkocht? U poneert het alsof het een feit is, quod non, en lardeert het zelfs met een uitroepteken. Op welke bron baseert u zich?
Salut,
S-â-n-m-ă-r-t-e-a-n
Heerlijk om het wekelijkse sanmartean bulletin weer te lezen. Vol met humor, flauwekul, hele en halve waarheden.
Op en top tegengas als tegenhanger voor de utreg marketingmachine.