Sneeuw legt afvalinzameling Utrecht stil

Hopen afval bij de Mariaplaats
Hopen afval bij de Mariaplaats Bas van Setten

In Utrecht wordt vandaag geen afval opgehaald als gevolg van het winterse weer. Dat meldt de gemeente Utrecht zaterdagmiddag. Alle inzamelroutes zijn komen te vervallen vanwege de grote sneeuwval.

Ook worden op zaterdag geen kerstbomen opgehaald. Afhankelijk van hoe het weer de komende dagen zich ontwikkelt, wordt de afvalinzameling maandag 5 januari hervat.