In Utrecht wordt vandaag geen afval opgehaald als gevolg van het winterse weer. Dat meldt de gemeente Utrecht zaterdagmiddag. Alle inzamelroutes zijn komen te vervallen vanwege de grote sneeuwval.
Sneeuw legt afvalinzameling Utrecht stil

Ook worden op zaterdag geen kerstbomen opgehaald. Afhankelijk van hoe het weer de komende dagen zich ontwikkelt, wordt de afvalinzameling maandag 5 januari hervat.
Op zaterdag 3 januari zijn alle inzamelroutes komen te vervallen vanwege de sneeuw. Wij halen vandaag geen afval op; dit geldt ook voor kerstbomen.
— Gemeente Utrecht (@GemeenteUtrecht) January 3, 2026
Afhankelijk van het weer wordt de afvalinzameling maandag hervat. Onze excuses voor het ongemak.



