Vandaag ondertekenen Rabobank Utrecht e.o. en de Stichting Kasteel de Haar een sponsorovereenkomst waarmee de Rabobank zich voor tenminste drie jaar als sponsor aan Kasteel de Haar verbindt. Dat is bijzonder, omdat het niet vaak voorkomt (mogelijk is dit zelfs de eerste keer in Nederland), dat een sponsor met naam en faam zich verbindt aan een kasteel.
Het reeds bestaande partnerschap van de Rabobank strekt zich uit van participatie in publieksevenementen, bijeenkomsten voor klanten en relaties, een uitnodiging voor alle inwoners van Leidsche Rijn om het park van het kasteel gratis te bezoeken via een gratis parkjaarkaart tot samenwerking op bancair gebied. De eerste concrete activiteit waaraan Rabobank als sponsor is verbonden, is de tentoonstelling ‘Bruidjes op de Haar’, die op 25 april van start gaat. Het kasteel is net iets ouder dan de Rabobank Utrecht, die dit jaar honderd jaar bestaat. De Haar is één van de meest bijzondere publiek toegankelijke kastelen van Nederland. Iedereen die van prachtige romantiek, de architectuur van Cuypers, baronale historie, een prachtig park of bijzondere evenementen houdt, kan daar terecht. Meer dan genoeg redenen voor de Rabobank om zich als sponsor aan het kasteel te verbinden.
De sponsorovereenkomst tussen Rabobank en de Stichting Kasteel de Haar wordt dinsdag ondertekend in aanwezigheid van barones Alexandra van Zuylen van Nijevelt van de Haar, die speciaal voor de gelegenheid uit het buitenland over komt. Namens Kasteel de Haar tekent directeur Anetta de Jong, namens Rabobank Utrecht doet directeur particulieren Mariëlle Lichtenberg dat.
geen Reacties
ReagerenEr zijn nog geen reacties geplaatst.